עשור ראשון



מאיפה מתחילים כשרוצים לכתוב לכל העולם איזה ילדה מדהימה את?
אני, שבדרך כלל, מצליחה להביע רגשות בעיקר בכתב.. כבר לא מוצאת את המילים
הסיבה פשוטה מאד:
כי איתך אני מביעה אותם בקול רעם... אין יום אין רגע שאנחנו לא "מסוכננות"
חיבוקים נשיקות סמיילים אין קיץ.
היום אופל שלי חוגגת 10 שנים. איך שהזמן רץ לי איך שהזמן ברח לי. אני זוכרת את הרשומה ההיא בה סיפרתי איך אנחנו מחוברות ונהנות והיית רק בת כמה חודשים. כבר אז ידעתי שאיתך זה משהו אחר ... חיבור שקשה לתאר אותו.
אתם בטח חושבים על סמך האירועים והימי הולדת הקודמים שעשיתי לילדים שלי.. חוגגת 10 בטח תשתגע שוב ותעשה מסיבת יום הולדת בגודל חתונה. אז לא!! השנה משומה לא מסתדר לי.
נכון הייתי עסוקה עם הבר מצווה – ובכל זאת היו לי כחודשיים מרגע סיום החגיגה הקודמת עד ליום הולדת... אבל .... הגוף הנפש היו צריכים רוגע ומנוחה. מכירים?
אז מה היה לנו ב-10 שנים? (היה לי קשה מאד מאד לבחוש בתמונות כה היו מיוחדות ויפות)
תינוקת יפייפיה ושקטה




פעוטה שובבה וחייכנית






חמודונת אמיצה ופעלוליינית





ילדונת כשרונית ואמיצה






אוהבת אותה כל כך שזה מפוצץ לי ת' לב...




החיבור שלי איתה יחיד במינו
כל היום שולחת לי אס אם אסים כאלה:

והיא האור שמנצנץ מבין החשכה, וכשאני לידה אני קורנת





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

איטליה כן מחכה לי

כבר תקופה מה שאני לא מצליחה לכתוב. הכל נקטע פתאום כשחשבתי שאני עושה סבוב פני לחיים שלי, לקוחת אותם לידיים ולכיוון אחר לחלוטין. לכיו...

אולי יעניין אתכם גם