שלב חמישי: חזרתי בי
לאחר
ביצוע ההזמה ניתן לעקוב אחר השלבים עד לקבלת המוצר בדואר. יש אגב מוצרים
שמגיעים ישירות עד הבית עם שליח ועדיין בעלות "משלוח חינם". מדהים! בארץ ,
משלוח עולה 39 ₪!!. לפחות...
אם
בכל זאת לאחר ביצוע ההזמנה אתם רוצים או צריכים לבטל את ההזמנה – כאן תקבלו
הסבר איך לבטל ולקבל החזר כספי. יש כמה סיבות לביטול הזמנה. יש מצבים
שהמוכר פונה אליכם ומבקש שאתם תבטלו את ההזמנה מכל מיני סיבות שהן בעניי
קומבינה. (נעבור על כל הקומבינות גם בהמשך). ויש מצב שרצון ביטול ההזמנה בא
מכם. אבל חשוב להבין שביטול ההזמנה צריך להתבצע במהירות מכוון שכל עוד
המשלוח לא בוצע – יש באפשרותכם לבטל. ברגע שהסחורה נשלחה לא תוכלו לבטל את
העסקה. לעומת זאת כן תוכלו להמתין לקבלת המוצר ולשלוח אותו בחזרה על
חשבונכם ולקבל את מלאו עלות המוצר. נקודה זו נכונה לגבי חניות שבפרטיהם
מציינים אחריות full refund.
אישית
אני ממליצה קודם כל לידע את המוכר שברצונכם לבטל. (הסבר על יצירת קשר גם
בהמשך). תקבלו בכתב שהם מאשרים את הביטול ומאיזה סיבה. לפעמים יציעו לכם
חלופה אטרקטיבית במיוחד על מנת לא לבטל. לפעמים יוותרו לכם על דמי משלוח או
אחוז הנחה נוספת. ואם בכל זאת החלטתם שאתם לא רוצים את המוצר והסחורה
עדיין לא נשלחה: ניגשים לסל קניות : orders.
מאתרים את המוצר שאותו רוצים לבטל. בצד ימין של פרטי הרכישה יש קובייה : cancel order
נפתח
חלון בו 2 אפשרויות: הארכת זמן אחריות או ביצוע ביטול הזמנה. בוחרים
בביטול (1) ושוב נפתח חלון בו תתבקשו לבחור מתוך כמה אופציות (2) מה הסיבה
לביטול. יש כמה אופציות, אז פשוט לבחור את הנכונה ביותר.
לאחר
ביצוע הביטול , מופיע בחלק העליון של העמוד סטטוס של המתנה לאישור על ידי
המוכר. במקביל תקבלו אישור במייל על בקשת ביטול ההזמנה:
וכשתיכנסו להזמנה יופיע הסטאטוס החדש של הרכישה. רק לאחר אישור הביטול, ישלח מייל המודיע שההזמנה נסגרה ויפורט מאיזה סיבה. כאן "ביטול אושר על ידי המוכר" .
כפי
שמפורט בגוף ההודעה, החזר כספי יבוצע תוך 7-10 ימים, לכרטיס אשראי שאיתו
בוצע התשלום. שימו לב אבל שלא תמיד ההחזר הוא בדיוק באותו סכום כמו החיוב.
מכוון שמדובר בתשלומים במט"ח יש מצבים שתקנו מוצר ב-1 $ ולכן החיוב 3.56 ₪
ושבוע אחרי זה תיראו את ההחזר 3.81 ₪... ולפעמים זה הפוך כששווי ה-$ יורד.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה