הפרויקט של המדינה


אני מקווה שהרשומה הזו לא תסבך אותי יותר מדי. או יותר נכון לא תסבך את בעלי. אחד הפרויקטים שבעלי סיים לפני כחודש, זה פיקוח על בניית "פוליסיטי" כפי שהוא מוגדר בתעשיה.
לאחר חיפוש מהיר ברשותות האינטרנט, ווידאתי שבעצם אני לא עושה משהו שאסור דהיינו לפרסם תמונות שאמורות להישאר סודיות, ואני רואה שהמדינה בעצמה דואגת לפרסם לכן... הוסרה הדאגה.
פרויקט פוליסיטי הוא הפרויקט הגדול של שיכון ובינוי וחיפוש בנט , בעמוד של משטרת ישראל, ניתן לקבל את ההסבר הזה: פרויקט מרכז ההדרכה של משטרת ישראל בבית שמש יוצא לדרך. היקף הפרויקט הכולל - כשני מיליארד שקל. פוליסיטי, בה מחזיקות שיכון ובינוי 50%, ו –50% ג`י פור אס ישראל, זכתה במכרזBOT לתכנון, הקמה, ניהול, הפעלה, תחזוקה, מתן שירותי הדרכה ומימון של מרכז הדרכה למשטרת ישראל בבית שמש, לתקופת זיכיון של 25 שנה.מרכז ההדרכה, אשר ישרת את כל יחידות משטרת ישראל, ישתרע על פני שטח של 230 דונם, ויכיל כ- 42 אלף מ"ר בנוי, וכן מתקני אימונים מתקדמים, מטווחים, מתקני ספורט ועוד. עלויות הקמת המתחם, אשר יוקם על ידי סולל בונה, נאמדות בכ-600 מיליון שקל.הקמת המרכז – מהמשוכללים והמתקדמים בארץ הינו צעד אסטרטגי. המרכז יאחד את כל גורמי ההדרכה של המשטרה תחת קורת גג אחת ויהווה מוקד ידע ומחקר ארגוני. העמדתו של השוטר".
במשך שנתיים, בעלי קיבל כתפקיד לפקח על הבניה של הפרוייקט. במהלך התקופה הזו בקושי ראיתי אותו. היו ימים שנקבעו פגישות באתר עצמו ב-7 בבוקר... והיו אפילו ימים שהוא היה מגיע הביתה קצת אחרי השעה 21:00 ולאחר יום עבודה מתיש במהלכו הוא רץ מקצה לקצה בשטח עצמו (תזכורות: 230 דונם) היה מתיישב סוף סוף ולא על מנת לנוח... אלה על מנת לקראו ולענות על המיילים שקיבל מעמיתים לעבודה לדון על המשך העבודה. היו לילות שהייתי מתעוררת ב-2:30 בבוקר ורואה את האור בסלון ומוצאת אותו שקוע לתוך תוכנית ענקית מפוזרת על הרצפה.
הפרויקט היה כה קשה, כה אינטסיבי וכה שואב, שבחודש יולי השנה כל מערכות הגוף שלו קרסו מתשישות ומצא את עצמו 10 ימים מחלה בבית. אבל לא רק בבית... לא מסוגל לקום.. במיתה ! אין דבר כזה אצל בעלי... אין דבר כזה אצל בעלי! (כן כתבתי את זה פעמים... כל כך שזה נדיר) הוא תמיד רץ, תמיד מחפש משהו לעשות או בעיקר משהו לעזור לזולת.
כל זה ועד על מנת לספר לכם, שלפני חודש הוא סיים את הפרוייקט. בוא נגיד יותר נכון במונחים מקצועיים שהוא והחברה המעסיקה אותו, "מסרו" את האתר לבעליו. כמובן שיש עוד פה ושם דברים לעשות אבל בגדול... הפרוייקט הסתיים וביום רביעי הקרוב,  15/01/15, הוא יקבל תעודה ואות הצטיינות לעובד בטקס שעשו לכבודו. (אולי אצליח להעלות תמונות ברשומה נוספת) באותם רגעים בדיוק נחנך רישמית הקונפלקס כולו וכאן תוכלו לראות סרטון נחמד (אם תצילחו לשרוד את הפרסומות laugh אבל ממליצה מאד להיכנס לראות אחרי שתקראו את הרשומה שלי surprise ) על מה יש שם ממש.
אז עכשיו הכל בתמונות על מנת להבין את מורכבות העבודה. מתחילה בתמונות נטו בניה.. אתר, צינורות ושטח רק על מנת להראות את מורכבות הפוריקט.









המקום מתחיל לתפוס צורה אז הינה תמונות של מבנים









וחונכים את המטבח... מזל טוב

בודקים את הבריכה

ולא עוזבים את האתר למרות רדת החשכה עד שאין אישור שהכל תקין

עוצרים שניה לחגוג יום הולדת לבעלי


הכל התחיל כמובן מתמונת הדמיה ומשם כל הדרך עד לחיתוך הסרט ופתיחת האתר



עוזרים לאבא להבין את המפה



ואפשר לראות כמה שינויים מתוכנית אב (ההדמיה)

בשבוע האחרון לעבודה, בעלי לקח את הילדים לאתר לראות את הפרויקט לפני המסירה ולרוץ על השטחים הגדולים. (איזה הזדמנות עוד תיהיה להם להכינס לאקדמיה לשוטרים?) יש לי כאן את התמונות.

בין היתר ניתן לראות מוסך

חדרי אימון מטווחים





דוגמנית הבית (נעלים לא לפי התקן הבטיחותי )

דומה לחדרי מעצר.. אבל אלה אורוות



ואיך אפשר בלי מותג הבית

מקום לאימון סוסים

כלביה

רצים משתוללים נהנים...











זהו... עכשיו בעלי התחיל פרויקט חדש.... פחות מתוקשר אז בבוא הזמן נספר גם עליו

שבת שלום


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

איטליה כן מחכה לי

כבר תקופה מה שאני לא מצליחה לכתוב. הכל נקטע פתאום כשחשבתי שאני עושה סבוב פני לחיים שלי, לקוחת אותם לידיים ולכיוון אחר לחלוטין. לכיו...

אולי יעניין אתכם גם