מבצע בר מצווה 5 – שמלות ועוד אביזרים


ממה שהבנתי – הגברים כאן מאד נהנו מהרשומות שלי על בחירת השמלות אז החלטתי לצ'פר אתכם בעוד רשומה נשית במיוחד !
בהמשך לרשומה הקודמת – לגבי רכישת השמלה של הנסיכה מאתר אינטרנט סיני, אנשים לא הבינו למה לי להעדיף לקחת כזה סיכון ולהיות במתח עד לקבל המוצר בצורתו הסופית – כחודשיים לאחר שהזמנתי – ולא לצאת מהבית – להיכנס לחנות , למדוד במקום ולרכוש בישראל.
ברשומה הזו, תקבלו הסבר ועוד דוגמאות:
מה לובשים לעליה לתורה ולשבת חתן? להבדיל מהבר מצווה של הבכור, מכוון שהיה ברור שאנחנו לא עולים לכותל, לא רכשתי 3 שמלות שונות, אחת לכל אירוע... (כותל, שבת חתן, וערב השמחה). כמו כן סימן שאלה אחד גדול הבהב... האם הקונצון הסנדוויץ יקרא בספר תורה לעילוי נשמתו של אבא שלי ז"ל.
אז שוב יצאתי לדרך. אבל הפעם חשבתי שמכוון שאנחנו צריכים בגד צנוע (לבית כנסת) יהיה פשוט יותר קל לנסוע לבני ברק , גם בטוח יותר זול שם.
אהההההה כהגעתי לשם קיבלתי שוק איך לעזאזל אנשים שמבלים את כל היום שלהם בלהתפלל יכולים להרשות לעצמם מוצרים בכזה מחיר.
חצאית  מהפשוטות 199 ₪ עם חולצה תואמת 99 ₪ לילדה בת 10. What a fuck? אפילו בקסטרו או ב KEDS  זה לא מגיע לכאלה סכומים. שמלה יפה עולה 189 ₪ 210 ₪ גגגגג!
אז החלטתי לפנות שוב לאתר הסיני האהוב עליי. החיפוש ארוך, מתיש אבל מה אכפת לי.... יש לי זמן בעת המתנת האוטובוס. אני רוצה לספר לכם שבמה שקשור לשמלות ילדות (לא הזמנת תפירה אלא מוצר גמור), השוק הסיני מפוצץ במציאות שאין להם תחרות כאן בארץ. שמלות מדהימות באיכות מעולה בגרושים! תגדירי מה זה גרושים: 12-25$ וזה למידה גיל 10-12. לילדות מתחת לגיל 8 המחירים בכלל לרצפה.
טוב הבנו!! אתם אומרים: עכשיו לתמונות
אז לעליה לתורה ולשבת חתן : שמלה פרחונית לנסיכה שהוזמנה מאלי אקספרס 17$


ועבורי – שמלה שהוזמנה מאלי אקספרס גם ב- 23$ - שמלה יפה יותר באמתי מאשר בתמונה


הייתה גם אופציה לדגם הזה ב-13$






או הדגם הזה -50$

או הדגם הזה - גם ב-50$



או הדגם המשגע הזה שהכי רציתי - ב 64$ ולא ידעתי באיזה צבע לבחור מרוב שכולם היו יפים... עד שהתייעצתי עם אחותי כבר נגמר המלאי במידה שלי blush





נעליים לנסיכה ב-13$




כתר משגע לנסיכה 8$. אני חייבת לציין שכתר כזה בארץ – לא לקניה – להשכרה – עולה כ-200 ₪


בנוסף ברגע אחרון הבנתי שעשיתי טעות גורלית. זה מה שקורה כשמזמינים שמלה באוגוסט לחודש ינואר... שוכחים שיהיה קר!! אז מהר הזמנתי איזה שאל לכתפיים שלי ולנסיכה – מעיל קצר פרוותי. מבלי להיכנס לפרטים ביחד שניהם 21$.



רק לאחר שביצעתי את ההזמנה – גיליתי שיש משהו הרבה יותר יפה אבל התאפקתייייי ולא קניתי.


ומה עם תכשיט קטן בשבילי? זוג עגילים ב1.6$ .... מחיר כל כך מצחיק שקניתי אחד בכל צבע... למקרה ו-!!!



MAN ... עוד טיפה סבלנות – כבר מגיעים למחלקת גברים.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

איטליה כן מחכה לי

כבר תקופה מה שאני לא מצליחה לכתוב. הכל נקטע פתאום כשחשבתי שאני עושה סבוב פני לחיים שלי, לקוחת אותם לידיים ולכיוון אחר לחלוטין. לכיו...

אולי יעניין אתכם גם