מבצע בר מצווה 6 – בגדי הגברים



כולם ללא יוצא מין הכלל חשבו שלגבי בגדי הגברים - בחירת הבגדים לבר מצווה ולאירועים המקושרים – יהיו יותר קלים... הרבה יותר קלים. WROOONNNGGG !
זה התחיל בזה – שחתן הבר מצווה עשה לי ת' מוות לגבי כל בגד שמרכיב את החליפה. אומנם הסכים לחולצה ירוקה לערב האירוע.. אבל זה הדבר היחיד שהסכמנו עליו. הצורה, האורך, הסגנון או אפילו הכיפה או הנעליים... הכל הכל היה הפוך ממה שצריך להיות. (וממה שרציתי surprise)
אז נכון תגידו לי: מי מחליט מה צריך להיות? טוב תסכימו איתי שנעלי ספורט וגופיה (גם אם ירוקה) לא ממש תואם את סגנון האירוע. מזכירה לכם שהוא זה שביקש אירוע באולם שמחות ולא במועדון. זה כמו ללכת לכיכר המדינה לקנות כפכפי ים!!
מבעוד מועד התחלתי לחפש חולצות בגוונים שונים של ירוק על מנת להזמין מאליאקספרס... כן עדיין מחו"ל. מצאתי כמה חולצות די נחמדות. במחיר מצחיק שבין 12-30$. (ממוצע 100 ₪) . שלחתי את התמונות בווטסאפ המשפחתי וביקשתי מכל אחד לבחור חולצה מבריקה לאירוע וחולצה רגילה לעליה לתורה. כולם רצו את אותה חולצה.... בערב שיחה משפחתית והתפשרו כל אחד בידיעה שעל חתן הבר מצווה לבחור ראשון! ואז בא שלב המידות... פתאום ירד להם האסימון שאני מזמינה. בעלי התנגד להזמנה מחו"ל: טען שאפשר למצוא בארץ (כןןןן בהצלחה עם זה!!) אז ירדנו מהרעיון להזמין.


בכל זאת אציין כאן שלסינים יש טעם "משובח" שתואם מאוד לטעם "המשוגע" שלי(או הפוך) . והמחירים אטרקטיבים. את החליפה שבעלי לבש (בהזמנה אצל חייט בישראל) , תוכלו לקנות כאן ברבע מחיר ובמגוון צבעים. אניח כאן כמה תמונות להמחשבה cheeky





שלב הבא היה להגיע לחנות האהובה עלינו (הפעם לא הייתי מרוצה לכן לא אציין את שמה) להזמנת חליפות לכל אחד מהגברים. חולצות לא היה להם בצבע שרצינו אז שלחו אותנו לנחלת בניימין לבחור בדים בשמם והם כבר יתפרו לנו חולצות לפי מידות. התלהבנו!
איזההההה טעותתתתתת!
יום שישי בבוקר נגשים אני ובעלי לבחור את הבדים. חנות מפוצצת באנשים – שפע בחירה ואף אחד לתת לנו שירות. הוצאנו כמה גלילי בד והתחלנו להשוות צבעים – מה למי.... מי למה? צילמנו שהילדים יקבלו בהמשך "תמונת מצב" מה ילבשו... התמונה לא שיקפה את הצבע האמיתי וכשניסינו להגיד להם : זה לך וזה לו... כבר לא הצלחנו לזהות !!



בכל אופן, את הבדים מסרנו לחייט, לקח מידות, וביקש שנחזור לאחר חודש. אבל בנתיים, גשו שוב לנחלת בניימין לחפש לנו כפתורים מתאימים לצבע הבד כי מה שיש לנו לא ירא יפה.
אז רצנו בעלי ואני ביום שישי בוקר, מבול בחוץ ואני מחפשת בנרות כפתורים ירוקים קטנים. רוב החניות הסתכלו עליי כאילו נחתתי מהירח. לא מצאנו איכן לחנות אז שלחתי לבעלי תמונות מהנייד שיעזור לי להחליט. היה להם כמה דוגמאות מעניינות אבל יותר מתאים לחולצות בנות... כפתורים נגד עין הרע .... או למלך לואי 14!



חודש עובר ... אהה היו בעיות לא הספקנו אנחנו לחוצים ... נו בסדר! גם אנחנו לחוצים!. טוב תחזרו שבוע בא זה יהיה מוכן...
שבוע בא חוזרים.... הבכור מודד... סק בטטה עליו.. גדול מכל הכיוונים כמעט כותנת לילה לסבתא שלי... כפתורים לא אחד מול השני... WTF!!.... דווקא לו שרזה כל כך הרבה וחתיך מדהים עכשיו!
מודדים לחתן הבר מצווה... חולצת בטן!! הוא מתבאס ואני מנסה להרגיע אותו. איך חתיך הכיתה יראה עם הפופיק בחוץ? ולבעלי ראש המשפחה... החולצה בסדר אבל המכנס גדול ולג'קט משומה משהו החליט שהוא צריך את הכפתורים אז לקח משרוול אחד והשאיר את השני עם כפתורים.
טוב תחזרו בעוד שבועיים... ממש לא! אני מתנגדת.... ואפילו משקרת. האירוע עוד שבועיים (למרות שמקדם הביטחון שלי גדול בהרבה). אני רוצה לסיים זאת עוד השבוע. עוד לא בחרנו נעליים וכלום. (עוד נחזור לנעליים!).
שבוע אחרי זה חוזרים... לא עשו כלום. כבר הסבלנות פקעההההה. טוב טוב תשבו פה בחדר של החייט. הוא יעשה לכם את זה במקום. השעה 19:30 אני עייפה אחרי יום עבודה... החייט גם לא פחות מלשבת כל היום מול מכונת התפירה שלו.. אבל אין לי ברירה. עומדת לו על הראש. לבנים גם כן אין סבלנות. חתן הבר מצווה לא מת על הרעיון שיצטרך להכניס את החולצה לתוך המכנס. הצוורון מפריע לו וגדול כמו חולצות אלוויס פרסלי לאורך כל הכתפיים cool.
לבעלי, שוב שכחו לעשות מכפלת ולהוסיף את הכפתורים. או קיי הבנו! בחנות הזו קנינו את חליפה החתונה של בעלי, את חליפת החתונה של כל שאר בני המשפחה... את חליפות הבר מצווה של הבכור... כנראה ששבעתם מאיתנו... האמת הפעם הקאתי אתכם. frown
חכו חכו ... עוד לא שמעתם כמה ביקשו על עיצוב החולצות: 250 ₪ ליחידה!!! לא מדברת אפילו על החליפות וכו... איזההההה טעותתתתתת.
ומה לגבי הבגדים לעלייה לתורה.
האמת שאחרי מסכת "התעללות" שסיפרתי מעלה, החלטתי לשלוח את בעלי עם הילד לבני ברק ושיקנה מה שהוא רוצה כי האדון הקטן רצה זוג נעליים ב-350 ₪ שילבש רק פעם אחת. סירבתי להיות שוטפה לשחיטה הזו. עשה את כל החניות בבני ברק (כ100 במספר) וטען שלא מצא מה שרצה... אז חזר לחנות המקורית בה ראה מלכתחילה וקנה אותם ב380 ₪!!! כן לפני שבוע זה היה מבצע.
בשלב זה כבר לא עניין אותי מה הוא ילבש לעלייה לתורה. החליט ללכת על חולצה לבנה עם פס ירוק (לא לשבור לי ת' מילה) וזוג מכנס שחור רגיל לחלוטין. במקביל אמא שלי שבדיוק הייתה עסוקה בלהזמין מחדש את מעיל ספר התורה לעילוי נשמתו של אבי ז"ל, שלחה לי לבחור צבע כיפה וחוט לרקום את השם.


הבכור שהחליט לנסות להישאר באותם צבעים – הלך על חולצה בצבע לילך  ( כן כן ) . הרמתי ידיים... תעשו מה שברצונכם. בעלי באמת ניסה. הלך קנה חולצה ירוקה.... רק שכמובן ירוק בעיני גברים זה כחול בעיני נשים. עשינו הרמת ידיים עם הילדים לדעת מי צודק.... 2 נגד 2 ואוראל המשכין שלום לא רצה להביע עמדה!!

נ.ב: אני מספרת בהגזמה לא לקטר אלא כי זו פרודיה... לפעמים החוויה האמיתית היא בתוך הרגעים הקטנים ההם. אז ללא מבינים הומור אנא סלחו לי.

המשך יבוא....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

איטליה כן מחכה לי

כבר תקופה מה שאני לא מצליחה לכתוב. הכל נקטע פתאום כשחשבתי שאני עושה סבוב פני לחיים שלי, לקוחת אותם לידיים ולכיוון אחר לחלוטין. לכיו...

אולי יעניין אתכם גם