פורים 2016

 

אני עושה רגע הפסקה מסיפורי הבר מצווה מס' 2, לא לאבד את המומנטום ולפרסם כאן כמה תמונות (משגעות בעניי אבל לא ...) מתחפושת פורים של: לא בטוחה שתצליחו לזהות.... לאאאא זו לא אני cheeky
עוזרת לכם... הבנים סירבו להתחפש. אין מה לעשות, עברו את גיל מצוות וכבר לא מדבר אליהם ההתלהבות של ספיידרמן, באטמן וגיבורי על למינהם.
מי נשאר??? הנסיכה שלי כמובן !
האמת שהשנה התלבטנו המון זמן למה להתחפש. כמו שנה שעברה, נכנסתי לאתר הסיני המועדף עליי והתחלנו לחפש. אבל לא היינו סגורים על כלום. עם הזמן והניסיון, למדתי לשים לב לטיב הביגוד, לחיקויים וכו. הרבה פעמים התמונה המוצגת רחוקה מלהיות מה שמקבלים בפועל ולכן יש לשים לב לכמה אותיות קטנות.
אחרי הבלגן של הבר מצווה, והריצות (שסיפרתי ואמשיך עוד לספר) בדקתי את לוח הזמנים שלי לפני פורים וגיליתי שפורים חל ב23/02. החלטתי שאין לי מספיק זמן לבצע הזמנה, גם לא ממש מצאנו משהו שהיא מאד רצתה.
מאוחר יותר גיליתי שטעיתי... 23/02 היה פורים קטן אז בכל זאת לאור המחירים בארץ החלטנו לנסות להתפשר על תחפושת מהנט. בחרנו משהו חמוד ויוצא דופן (לא אלסה מהסרט לשבור ת'קרח) וקיוונו שיגיע בזמן. רק שלמחרת (ואת זה לא ידעתי) חל יום ראש השנה בסין והכל סגור בין שבוע לחודש. החלטתי שנמתין עד לדקה ה-90 אולי בכל זאת תוך שבועיים המוצר יצליח להגיע לתיבת הדואר שלי אם כמובן דואר ישראל יתפקד כראוי.
4 ימים לפני פורים, אמרתי לבעלי בוא מהר נרוץ (כן נרוץ נרוץ ) לקנות תחפושת לילדה. הגענו לחנות מפוצצת באנשים ולא מצאנו כלום. כל חצאית עם עליון צבעוני שהדביקו עליו תווית של תחפושת למשהו לא מוגדר (נסיכת הפרפרים, נסיכת הלבבות, נסיכת הפייות, נסיכת הגמדים, נסיכת הפרחים וכו....) עלה בין 120 ל190 ₪. הייתי לכיוון החוצה כשפתאום במחלקת מבוגרים אני רואה ילדה מחזיקה בתחפושת צבעונית ומושכת מאד את העין. מהר שלפתי את האחרונה, one size, קראתי לאופל שהתלהבה בדיוק כמוני.
הינה הינה כבר מגיעים לתמונות. במהלך שבוע שלם הילדים התחפשו בבית ספר. כל יום נושא אחר. לא עמדתי בקצב. זה כבר מסובך מדי. יום פיג'מה, יום צבע אחיד לכל כיתה, יום אגדות, יום חיות וכו....
ליום חיות, הייתה לנו חליפה שדה קצת להדפס נמרים. הוספנו אביזר פה ושם וקצת איפור ואופל תפסה ת'פוזה




לנפש פורים / מסיבת בית ספר .... קמתי ב-6 בבוקר (שישי רוצה לישון ) והתחלתי לאפר אותה.


קננו גם אף אדום אבל ברגע שהנחו אותו על הפנים, כל האיפור נמרח אז ויתרנו.
ובסיום המלאכה.... אף אחד לא זהה אותה!!






וגם עושים פוזות הליצן העצוב

ולבסוף אמא שחקה קצת עם המצלמה wink





תגובה 1:

  1. כאמור - ברכות למהלך!
    מקווה שיהיה קל להעביר. לי לקח פחות ממה שחששתי.
    ויפה הדוגמנית בתחפושת :-)
    אז להתראות!

    השבמחק

איטליה כן מחכה לי

כבר תקופה מה שאני לא מצליחה לכתוב. הכל נקטע פתאום כשחשבתי שאני עושה סבוב פני לחיים שלי, לקוחת אותם לידיים ולכיוון אחר לחלוטין. לכיו...

אולי יעניין אתכם גם