פרויקט הבית 8 – עיצוב המטבח ג'



שלב בחירת הידיות:
האמת שמה שבחרתי בסוף לא היה בכלל הכיוון שלי. אני רציתי כמו שמראים בכל קטלוג למטבח הכפרי, ידיות חרסינה עם ציור פרחוני בצבע תכלת. חיפשתי בכל מקום. 

 לפני 15 קניתי את אותן ידיות בצבע אחר בכ-25 ש"ח ליחידה
באלי אקספרס היו מלא ובזול אבל לא אהבתי את הציור של הפרח. גם בחנות של רגבה היו מלא אופציות אבל לא הצלחתי להגיע להחלטה גמורה. כל פעם משהו אחר הפריע לי. או הצורה של הפרח, או הצורה של הידית גדול מדי/ארוך מדי או הצבע של החומר כחושת/זהב/כסף...





 אז מירי המקסימה מרגבה אמרה לי: בואי איתי לחנות הסמוכה.
חנות לפרזול עם מבחר עצום משגע ומדהים. כמו ילד שנכנס לעולם הממתקים . הראנו למוכרת את צבע המבטח ומייד התחברתי למה שהציעה לנו. 

זה מה שבחרתי בסוף


שלב בחירת הקרמיקה:

גם לקרמיקה, ידעתי בדיוק מה אני מחפשת. לא רציתי צבעוני מדי, לא רציתי לבן בכלל, לא רציתי צעקני מדי. חיפשתי דוגמאות באינטרנט, חשבתי אפילו כשכבר אזלו כל חנויות הקרמיקה ולא מצאתי מה שרציתי, להזמין מדבקות קרמיקה לפי בחירה אישית. תקופה מה, חשבתי גם לעשות חיפוי קיר מזכוכית עם תמונה מרגיע של חול וים. אבל מכוון שהמטבח מחובר לסלון, החלטתי שזה לא יהיה נכון מבחינת העיצוב.
ותאמינו לי ראיתי עשרות דגמים. כלום .. 







לא התחברתי לכלום. אבל מכוון שאומרים עליי שאני דבקה למטרה לא התייאשתי. היה לי ברור שבחירת הקרמיקה הנכונה או הלא נכונה במטבח עלול לקלק את כל מה שהשקעתי עד כה. צעד לא נכון ו"חרבנתי" הכל.
ויום אחד.. מצאתי. לגמרי במקרה. לא הלכתי לחנות הזו לחפש קרמיקה בכלל. נסענו למשהו אחר, כבר לא זוכרת מה מרוב חיפושים ומולי אני רואה תצוגה של קרמיקה לאמבטיה.. כן כן.. חדר רחצה ובצבע קרם בהיר.


 חסרת אשליות אני שואלת: יש אותו במיקרה בכחול?
-       משהו מאד דומה, עונה לי המוכר. רוצה לראות?
-       ועוד איך😁😁😁
התאהבתי מיד. הבעיה בסוג כזה של קרמיקה, היא שלא ניתן לבחור איזה הדפסים יהיו על הקרמיקה והיו כמה הדפסים שממש ממש לא אהבתי. מכל מיני סיבות. בעיקר כי זה הזכיר צלב נוצרי וכשומרת מצוות זה הפריע לי בעין. עישנו חישוב מה הכמות לקנות ויצא שחצי חבילה מיותרת. מה שאפשר לנו למיין את הקרמיקות עם ההדפסים הלא רצויים ולהשאיר אותם לסוף לאזורים מוסתרים או לקרמיקות חתוכות.

 לא רואים כאן את כל ההדפסים. דווקא החסרים יותר יפים

ברשומה הבאה התוצאה הסופית.... . כאן



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

איטליה כן מחכה לי

כבר תקופה מה שאני לא מצליחה לכתוב. הכל נקטע פתאום כשחשבתי שאני עושה סבוב פני לחיים שלי, לקוחת אותם לידיים ולכיוון אחר לחלוטין. לכיו...

אולי יעניין אתכם גם