פרויקט הבית 8 – עיצוב המטבח ד'




אז אחרי שהצגתי את רוב החלקים החשובים בבחירת המטבח (לא כולל מוצרי עיצוב וכו..) , הינה לפניכם תמונות של כל המטבח. אני מתלהבת אז מוסיפה גם תמונות של שלבי ההרכבה וכו...
קודם כל יצויין שהשירות והאיכות של רגבה הם כמו להשוות מרצדס לסוסיתא.  הייתה בעיה עם אחת הקלפות שקפצה לגובה ולא היה ניתן למשוך אותה מטה בחזרה (כי אני נמוכה ) ומיד באו להחליף את הציר. במשך 16 שנה חייתי עם מטבח שעשיתי אצל נגר (זוג צעיר בלי אמצעים וכו) והייתי מרוצה עד השמיים ממה שהיה לי. אבל כשנוגעים באמת בעניינים מבחינים בהבדל. לא מתנשאת ! פשוט במשך כל תקופת גדילת הילדים חיינו עם רהיטים ממוחזרים ודי כמו צוענים. לא יצאנו לחו"ל כל 3 חודשים ולא החזקנו 2 רכבים. כל גרוש שנכנס מיד נכנס לתוכנית חיסכון.
היום אני קוטפת את הפירות. אני כותבת את זה לכל מי שרואה את הרשומה וחושב שאני מליינית!! אז לא.. התחלתי מלמטה ולמדתי לנהל את הכספים שלי. דחיית סיפוקים, סובלנות והתפשרות.
אז קדימה... מקווה שתאהבו את הנועזות שלי עם הצבע התכלת!! 

מבט לפני ההרכבה
צד כיור

צד גז

והעמוד בתיקרה שלא מגיע עד לקצה הקיר 😏


 מתחילים את ההרכבה





מורכב אבל עדיין לא מושלם

והאומן שתיקן לי את התעלת המזגן
עליו אספר בפוסט על עיצוב הסלון
(שווה צפיה בהחלט)



1.2.3... מתחילים להתפשט 😜





לאחר תיקון תעלת המזגן



מתקרבים לשלמות











תקריב על השיש










תקריב  על הידיות



תקריב על הקרמיקה


תקריב על הזכוכית





אביזרים נוספים למטבח










לשלאלתכם מיאפה ובכמה כל דבר
מטבח: רגבה
קופסה ללחם: מקסטוק 69 ש"ח
קרמיקה : חלמיש כ-180 ש"ח לפני מע"מ לצבע אחיד ו-240 ש"ח לפני מע"מ לחבילה המודספת. בכל חבילה 32 יח'
שיש : פלטה יחידה בארץ
כיור : ימוס N175 צבע קזנבלנקה כ- 1900 ש"ח לפני מע"מ  . נחשב כהצעקה האחרונה מבחינת החומר. אישית אחרי ניסיון של -  3חודשים ממליצה לכם להישאר עם הכיור מחרס הישן של פעם. 
גז: חב' NORMANDE דגם צבע חול כ-2100 ש"ח
מדיח כלים : BOCSH דגם
מקרר HITACHI דגם RV660 צבע לבן זוכית

ואם אהבתם: לא לשכוח להגיב ולעשות מנוי לבלוג או לעמוד הפייסבוק כי מבטיחה עוד הרבה הרבה רשומות בנושא. הרי יש חדרי ילדים וסלון וחדרי רחצה וכו.. וכו... שלא תרצו לפספס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

איטליה כן מחכה לי

כבר תקופה מה שאני לא מצליחה לכתוב. הכל נקטע פתאום כשחשבתי שאני עושה סבוב פני לחיים שלי, לקוחת אותם לידיים ולכיוון אחר לחלוטין. לכיו...

אולי יעניין אתכם גם