פרויקט הבית 4 – המטבח ב`

12/06/2014 17:08:13


אז כפי שסיפרתי ברשומה הקודמת, בעלי ואני יוצאים למסע חיפוש אחר המטבח הנכון. ומי שעקב אולי כבר הבין מהו הסגנון שלי. רמזזזז.... קיבלתם קצה חוט ברשומה הזו. בכל אופן, הינה סקירה של דברים יפים (בעיניי) ששמתי לי בצד בתיקיה על מנת לגנוב משם רעיונות. כמובן שאין להתייחס לעיצוב כמוצא חן בעניי במלאו. תמיד יש פה ושם משהו שלא הייתי עושה. אבל בגדול... אהבתי מסיבה כזו או אחרת. או שאהבתי וזה לא אומר שזה מה שהיתי עושה אצלי בבית.
 

אז באינטרנט יש כמובן שפע של אתרים לעיצוב הבית. וכפי שצפוי (למי שכבר מכיר אותי) הטעם שלי מאד מאד מוזר. או יותר נכון להגיד: אינו קונבנציונלי לטעם הישראלי או לנהוג בישראל. אבל כן .. כן.. יעל לא סובלת שאומרים לה : אבל זה לא באופנה!! כבר לא עושים את זה!! לא נהוג בישראל!!! 
דווקא אני רוצה מה שלא נהוג בישראל! דווקא אני אוהבת את מה שאין לכם בחנות! דווקא אני שונה ואני לא מוותרת בקלות! במיוחד שאני ניזונה מתמונות כפי שיוצג מטה. וככל שיש בחירה, כמובן יותר קשה לבחור. ההיגיון אומר לכי על מטבח לבן, סטנדרטי לחלוטין, אולי בסגנון בוטיק.. לא רואים בכלל את הארונות כי מוסווים בתוך הקיר. נחמד ואפילו יפה אבל לא מה שאני רוצה.
 
דבר ראשון, ידעתי שאני לא רוצה לעשות את המטבח שלי אצל נגר. ברור שאין לי כלום נגד נגרים. אבא שלי ז"ל היה נגר... את המטבח שיש לי עכשיו בבית בו אני מתגוררת, עשה לנו נגר ואני סופר מרוצה. אבל... אבל... הפעם רציתי משהו אחר... אולי בגלל שזה עובר דרך קבלן ושהעדפתי לסגור עם חברה שיש לה כבר ניסיון מול קבלנים. 
אז התחלתי לקבוע פגישה עם כל החברות המוכרות. אמרתי לעצמי בואי נירא דוגמאות, סגנונות, ניקח רעיונות ואז נחליט. היו כאלה מקומות שלא קבענו בכלל. התייצבנו והסתכלנו. לא יאומן איך שעולם המטבח עבר מהפך. שמעתם על "המטבח הנעלם"? כמובן שהכל בהתאם לצרכים ובעיקר לכיס... אבל לא עולה כסף להסתכל אז זה מה שעשיתי.

יפה אבל לא בשבילי - דומה לבית מרקחת
 
ברגבה, טיילנו בחנות ואז מירי קלטה אותנו והזמינה אותנו לשבת איתה ולהציג מה אנחנו מחפשים.
  • את רואה את המטבח ההוא.... בול אותו דבר אבל בצבע אחר.




  • וואו יש לך טעם.... זה המטבח הכי יקר שלנו. (ובלב שלי ידעתי שזה מה שהיא תגיד. הרי יעל תמיד קולעת במה שהכי יקר).  בואי, נשב נירא מה הצרכים שלך ואז נתאים בהתאם. יש כל מיני אפשרויות, כלפתות חשמליות, מגירות מעוצבות, ארונות ויטרינה וכו.. וכו..
  • תיראי אמרתי לה, זו התוכנית של הקבלן. אני רוצה להעביר מקום את הכיור ולהפוך אותו לכפול, לשים את הגז בצד שמאל ביחס לכיור ומתחת לחלון לאוורור. חשוב לי מאד משולש עבודה שלי שהמשטח יהיה בין הכיור לגז. ואני רוצה לנצל את הקיר לתוספת ארונות לגובה ולהאריך את השיש למקסימום אפשרי.
היו כמובן כל מיני אילוצים. כמו למשל אי אפשר היה להעביר את המקרר למקום אחר בגלל העובי שלו שהיה פוגם באחידות וברצף הארונות. שותף הכלים היה צריך להיות קרוב לכיור בגלל חיבורי מים וכו..
מירי ישבה אתנו כ-3 שעות. סבלנית שאין כמותה. נשארה איתנו עד מאוחר מאד גם לאחר שהחנות נסגרה. נפגשנו לפחות 3 פעמים והיא עדיין לא מדברת איתנו על לסגור עסקה או לא. היא קודם כל רוצה להגיע להסכמה לגבי העיצוב. אנחנו כמובן שואלים אותה מה סדר גודל של מחיר המטבח ואנחנו נחנקים מהסכום. "אנחנו חייבים לחשוב על זה מירי". זה סכום מאד גדול ואני כבר התחלתי להרגיש לא נוח שאני יושבת איתה כל כך הרבה ואין כמובן הבטחה שאסגור אצלה עסקה.
אני קמה בידיעה מוחלטת שזה המטבח שאני רוצה. כמו שהחתול תמיד נוחת על רגליו אני תמיד חוזרת לבחירה הראשונה.... אבל כאן הנפילה מאד מאד גבוה. הסכום לא במחירים שלנו וכנראה אצטרך לנחות בחזרה לקרקעית בדרך אחרת
  • טוב, אני אומרת לבעלי, נמשיך לראות בחנויות אחרות?
  • יאללה.. ממשיכים
זה הזמן לציין משהו מעניין שגיליתי. חיפשתי סגנון מסויים של מטבח והכנתי לי רשימה של בתי עסק (גם נגרים) שכן מתעסקים עם הסגנון שאני אוהבת. חיפוש בתמונות בגוגל מקל מאד... וגם מטע מאד.

משכה את מבטי תמונה של מטבח. נכנסתי לפרטים וגיליתי שוואוו הנגר ממש קרוב לבית שלי. אמרתי לבעלי : תירא בוא ניצור איתו קשר. יש דגמים ממש יפים בגלריית תמונות שלו. למזלי  כן כן... למזלי המשכתי לחפש עוד לפני שקבעתי ואז גיליתי את התרמית שאני בטוחה שהוא לא היחיד לעשות: המטבחים שהיו בגלריית תמונות הם תמונות שנקנו מאתר מיוחד לרכישת תמונות לקידום עסקאות ופרסומת. הינה לשיפוטכם:



סתם עוד משהו לשים לב לפני שרצים לבית עסק!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

איטליה כן מחכה לי

כבר תקופה מה שאני לא מצליחה לכתוב. הכל נקטע פתאום כשחשבתי שאני עושה סבוב פני לחיים שלי, לקוחת אותם לידיים ולכיוון אחר לחלוטין. לכיו...

אולי יעניין אתכם גם