בריכה לה לה לה

יש לי כמה רשומות שממתינות להתפרסם.. יותר נכון ממתינות להתיישר על הנייר, והחלטתי שהגיע זמן לשלוף אותם במהרה לפני שהמומנטום שלהם יחלוף.
לרוב – לדברים שבליבי, איני יכולה להתאפק ומיד מפרסמת משהו באותם רגעים שזה מציק. אבל כשמדובר ברשומות "תמונות" אני לא ממהרת לפרסם וצריך לחזור אחורה בזמן לראות את התוצרים שבתוכנת פיקאסה. תוכנה שמאד נוחה לסדר תמונות למי שלא מכיר.. בקיצור לא אכתוב כאן רשומת שימוש בתוכנה.. אלא בשיתוף תמונות שצילמתי .
פרסמתי כבר בעבר את התמונות על חצר האחורית והקדמית אצל ההורים שלי.מאז עברו הרבה שנים, וחל שינוי עצום. אמא שלי דואגת לטפח אותה כמו גינה יפנית ויש כמובן תוצאות יפות. המדען נוהג לצלם את הפרחים וגם אני לפעמים אבל הפעם אני רוצה להביא כאן את התמונות של הצופית הקטנה והיפה. תפסתי אותה כשהסתכלתי מחלון חדרי ומיהרתי לנסות לצלם. לצערי לא היה לי את כל המידע הנכון בשימוש המצלמה ואני לא מרוצה מאיכות התמונות. אבל מה זה משנה... רציתי רק לחלוק כאן אתכם את הרגע החמוד בו הציפור בא לשתות קודם...


ואז להתרחץ


ומפנה את המקום ל-2 בולבולים


ואופס כולם נעלמו להם

וחוזרת להמשיך בהתרעננות איך שהם עפו לשמיים



ומדהים לראות איך התמונה הזו והראשונה כמעט אותו דבר... איך הוא חזר על התנועות בצורה כה מדוייקות
בהמשך היום, סופי הצב (שמסתבר – הינו זכר) נגש אלינו לקבל את מנת האוכל שלו.. מלון מתוק טעים ואז חזר למחבוא שלו מתחת לצמחיה.





והכל תחת גרגורים והתפנקות של צ`יפי החתולה...


בטוחה שיהיו לי עוד הזדמנויות לצלם את הצופית, והפעם מקווה להיות מוכנה עם הכיוונונים הנכונים במצלמה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

איטליה כן מחכה לי

כבר תקופה מה שאני לא מצליחה לכתוב. הכל נקטע פתאום כשחשבתי שאני עושה סבוב פני לחיים שלי, לקוחת אותם לידיים ולכיוון אחר לחלוטין. לכיו...

אולי יעניין אתכם גם