מבצע בר מצווה - 1. יוצאים לדרך

 

 

כל יום אני אומרת לעצמי: מחר אני מתחילה.. כל סוף יום אני אומרת לעצמי: את לא בסדר. בשלב הזה על ציר הזמן, כבר סגרת את כל הפינות עבור הבר מצווה של המדען הבכור. אז מה קורה לך שאת לא התחלת עדיין?

היו כמובן כמה גורמים לכך. הראשונה והעיקרית נוצרה בגלל התקלות שהיו בתפוז. מה קשור תפוז לבר מצווה של הקונצון? מוטיבציה.... כשלא יכולתי לכתוב גם לא יכולתי לשתף ואם לא יכולתי לשתף לא היה לי חשק בכלל להתחיל את החוויה. זה נורא להרגיש תקועה ככה.

חוסר ההחלטה האם להמשיך לכתוב בתפוז האם לעבור פלטפורמה האם להעתיק את כל הבלוג למקום אחר או להתחיל במקום אחר מנקודת מוצא.... גזלו ממני כל כך הרבה מחשבות (אוו איזו דילמה תגידו לי !!!!) שלא נשאר לי אנרגיות להחליט להתחיל את המסע לבר מצווה של הקונצון.

בשיחה עם הקונצון, עלה שהוא רוצה מסיבה כמו לאח שלו אבל בלי עלייה לתורה ! הסברתי לו שאצלנו זה קודם כל עליה לתורה ולאחר מכן נדבר. במגביל, כל בנות גילו התחילו לחגוג בת מצווש.... וזה לא פסק... היו שבועות בהן הוא יצא ל- 2 בר מצוות ושבוע אחד היו אפילו 3. ממה שהוא הסביר – השנה החליטו שכולם מזמינים את כולם, ז"א לא רק החברים מהכיתה אלא גם החברים מהשכבה. תודה על ההתחשבות !! במיוחד בידיעה ששנה לאחר מכן רוב הסיכויים שהם כבר לא יהיו ביחד בבית ספר – על פי החלטת משרד החינוך כיתה אחת מתוך 3 בשכבה משובצת לחטיבה א' ושתי הכיתות הנוספות לחטיבה ב'. ככה פיצלו ילדים שהיו ביחד מאז הגן. (טוב שוב סטייה מהנושא).

הקונצון כילד מאד מקובל – קיבל אפילו הזמנות מילדות שעזבו את העיר.... תאומות חמודות שמקפידות להישאר איתו בקשר כל פעם שהן מגיעות לבקר את הסבתא.

קונצון מקפיד לכבד כמעט את כולם. זוהי חוויה שלא הכרתי עם הבכור מכוון שהיו הזמנות בודדות – כמה בנים שהיו איתו מאד בקשר – כמות פחותה ממס' האצבעות ביד.. אבל לגבי הקונצון... אהההה כבר התחלתי פנקס שיקים שני  !!  כן ירבו

הבעיה האחרונה שלי – הייתה מועד האירוע. לגבי הבכור היה לי קל להחליט: חודש אוגוסט הוא לא חודש שבדרך כלל מופתעים ממזג האוויר . מעלה אחת כאן מעלה אחד שם אבל אתה יודע בוודאות שיהיה חם ושמשי... אבל מה קורה כשהאירוע צריך להיות סוף דצמבר/תחילת ינואר... סוג של חג המולד/שנה אזרחית חדשה מושלג בירושלים.....

פחד למצב של סגירת נתיבים בעליה לירושלים ויום חורפי במיוחד "מקפיאים" אותי ברגע בלהצליח לקבל החלטה מה לעשות, איך לעשות ואיפה לעשות.

 

כל זה ועוד והזמן דוחק אז הוא המניע העיקרי. כבר אין הרבה ברירות. חייבים לקפוץ למים גם אם כרגע קפואים.

המשך יבוא

 

 

נ.ב: למי שחדש כאן ולא יודע על מה אני מדברת – מוזמן לקראו במדור : יומני בר מצווה 2013 איך אני רואה את האירוע המושלם!!

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

איטליה כן מחכה לי

כבר תקופה מה שאני לא מצליחה לכתוב. הכל נקטע פתאום כשחשבתי שאני עושה סבוב פני לחיים שלי, לקוחת אותם לידיים ולכיוון אחר לחלוטין. לכיו...

אולי יעניין אתכם גם