צבעי הקשת



יש לי בעיה עם כל הנושא שסביב יום הגאווה. לא פעם ולא פעמים כתבתי כאן מה אני מרגישה לגבי הצורך הזה שיש לאנשים לקבוע לעצם יום על מנת להתפשט ברחוב ולהתנשק בגלגולי לשון דוחים מול המצלמה. ושלא יגידו שאני "גזענית" או מרובעת... ההחצנה הזו מיותר לגמרי
אבל זו לא הבעיה העיקרית שלי. הבעיה שלי היא שאני אוהבת בגדים בצבעי הקשת... ומה עושים כשקבוצה שלא מייצגת אותי השתמשה באותם צבעים לדגל שלהם... זה לא נעים
ובכל זאת השנה החלטתי שאני שמה..... על כולם וקונה את מה שאני אוהבת ויחשבו מה שיחשבו ויבינו מה שיבינו
אז הינה רשומת תמונות קלילה על נושא חם
השנה החלטתי שכולם לובשים את אותו בגד ים... אבל כולם זה כולם... ולא משנה איזה צבע אני בוחרת
חלק מהמשפחה לא הסכים להצטלם אבל זה בגדול המצב:
קניתי בזמנו את זוג המכנסיים באליאקספרס ב-10 $ כולל משלוח (מדגישה שהו לזוג) . נכון להיום גם המבצע הזה קיים אבל החליפו לינקים.

לחוף הם, קניתי שמלה צבעונית במיוחד לנסיכה שלי

ניתן להזמין את השמלה כאן בכ13$ כולל משלוח . אגב בEBAY היא עולה פי 4.

ולי קניתי


ואיך לא להתייחס ברצינות ליום יום בבית ספר וגם התיק התלבש בהתאם


והדוגמנית גם בחרה חולצה מנשקת ושימו לב לאורך השיער של הנסיכה שמתפתל סביב הזרועות וממשיך לכיוון הריצפה



והחליפה קפוצ'ון הסמיילי הזו שניצלנו לטיול בפסח


ניתן לרכוש מכאן במחיר בין 10-15$ תלוי במבצעים וב2 צבעים (כחול או ורוד)

ובחורף היה לנו את הפיג'מה עם המפסים

את הפיג'מה ניתן להזמין מכאן בכ- 8$ כולל משלוח
ולי בחרתי זוג נעלי בית חמות במיוחד ועליזות מאד


יש לנו ג את המכנס הזה בכ-4$ כולל משלוח. מכאן


למי שממש אהב את הסגנון הינה עוד מגוון מוצרים שניתן להזמין מהאינטרט






     מכאן






   מכאן


בקיצור כפי שניתן לראות, השנה אני מצויידת. גם אם אני לא מהקהילה ההיא עדיין מותר לאהוב את צבעי הקשת .

נ.ב: לאחר חודשיים שלא פרסמתי רשומה כאן בתפוז, אני מקווה שזאת תפתח בעליזות תקופה חדשה וטובה יותר עבורינו הבלוגרים בתפוז. כולי רצון לחזור לכמות הרשומות כבעבר, אך הכל כמובן תלוי במוטיבציה אם וכאשר תחזור.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

איטליה כן מחכה לי

כבר תקופה מה שאני לא מצליחה לכתוב. הכל נקטע פתאום כשחשבתי שאני עושה סבוב פני לחיים שלי, לקוחת אותם לידיים ולכיוון אחר לחלוטין. לכיו...

אולי יעניין אתכם גם