מבצע בר מצווה 8 – הבוק ואלבום תמונות



אין ספק שהחברה מאד משפיע על הילדים. קונצון רצה בוק. לא ממש התחברתי לצורך הזה. אני אישה שמצלמת המון.. בעיקר את הילדים שלי. אני לגמרי מאוהבת בהם ואם הם רק היו מאשפרים לי הייתי פותחת גלריה עם תמונות פורטת רק משלהם. :-)
אז קונצון לא וויתר. את הבוק נהוג לשים בכניסה לאולם ולמרות שפחדתי שיקלקלו אותו אמרתי לעצמי טוב למה לא. הבנתי שמאחורי הרצון הזה התחבא תחרות חברתית נעורית וזרמתי עם זה. כבר מגיל גן קונצון היה פופולארי מאד בקרב המין השני לא רק בגלל הפנים שלו אלא בגלל שיש לו אופי מאד נוח מאד משכין שלום... מעלה שבולטת מאד ומאפשרת לו להיות תמיד מוקף חברים.
אז קבענו – בוקר שיש אחד – מן האחרונים של תחילת החורף בהם מזג האוויר אפשר לנו לא לרוץ בין הטיפות.
אם אתם תושבי המרכז – ממליצה לכם על הגן היפני בחולון. הגן קטן אבל מלא באפשרויות מקוריות לרקע צילומים.
הגענו עם כמה תלבושות שונות, אבזרים ומכוון שהמקום מוכר על ידי עוד צלמים – שיתוף פעולה מלא בו ה"דוגמנים" מלווים אחד לשני את האביזר שנשכח. 

הינה כמה מהתמונות שבחרתי להראות. 















את האלבום קיבלנו 3 חודשים לאחר הבר מצווה !! קונצון כמובן התבאס, אבל גם חיכתה לנו הפתעה לא צפויה. בתוך הבוק – עורך האלבום החליט להוסיף את התמונות שצולמו בבית הכנסת ביום עליה לתורה. אני מאמינה שזה בא מתוך כוונה טובה להפתיע אותנו אבל זה הסיט הצידה לגמרי את רעיון הבוק נעורים. אני אישית לא אהבתי את הרעיון. במיוחד שב"בוק" הוכנסו תמונות משפחתיות שאין להן מקום בבוקר נעורים.
לעומת זאת – את אלבום התמונות של האירוע, קיבלתי 100% אחריות על העיצוב שלו. בחרתי את ה-250 תמונות שנכנסו לתוכו, את מיקומם ואפילו את כיוונם. קיבלתי אישור מבלוגר אחר (עופר) להשתמש באחת התמונות שהוא צילם, כרקע לאלבום והתוצאה הייתה מדהימה.







נ.ב: עופר בטח זהית את התמונה שלך כאן... אז שוב תודה

2 תגובות:

  1. חמסה חמסה איזה ילד ! הרבה בריאות ושמחה !

    השבמחק
  2. הפעם אני מצליח להגיב :-)
    חבל שהספר הגיע כל כך מאוחר... אבל העיקר שהגיע :-)

    לא קיבלתי שום הודעה על הרשומה מעבר למה שפרסמת בפייסבוק

    השבמחק

איטליה כן מחכה לי

כבר תקופה מה שאני לא מצליחה לכתוב. הכל נקטע פתאום כשחשבתי שאני עושה סבוב פני לחיים שלי, לקוחת אותם לידיים ולכיוון אחר לחלוטין. לכיו...

אולי יעניין אתכם גם