מבצע בר מצווה 12 - טעימות / עיצוב וכו...



אני תמיד שומעת סביבי שאם האוכל על הפנים... האירוע על הפנים. זה לא מדויק אבל לא רחוק מהאמת. אפשר בכל אופן לסכם שרוב הזמן כשמזכירים אירוע לא ממש מדברים על הצלם או העיצוב!!
מכוון שהאירוע היה באולם שידענו שהאוכל סוף הדרך – לא ממש דאגתי לזה. אבל במקביל לא רציתי את אותו תפריט כמו בפעם הקודמת.
לא אכנס כאן לפירוט ערב הטעימות. אומממ טעים... לא פחות אהבתי... בגדול זה אצל כולם אותו דבר. להבדיל – לא הגעתי עם כל החמולה. יש משפחות שמנצלים את הערב הזה לארוחה חינם על חשבון.... מביאים דודים דודות/חבר טוב / קשר דם או לא... בחיייית !! מה כולם צריכים לתת דעה .... הגענו רק 3 – מה שהפתיע מאד מסתבר.... ופינקו אותנו מכל טוב (גם ככה לא אכלתי בערב האירוע).
והאוכל היה באמת טעים... לא זכרתי שהוא היה כזה טוב, מגוון ועשיר.
אז קצת תמונות. אתעכב דווקא על הפטה שבעין לא ניראה טוב אבל טעים בטירוף. אפילו אימא שלי שאלופת הכנת פטה לא מגיעה לכזו רמה. מומלץ מאד.

לא בחרנו את כל מה שבתמונות. אלו רק אפשרויות לבחירה לשם המחשה כל טוב.

10 סוגי סלטים לבחירה מתוך באמת המון אפשרויות. אז כמובן לקחנו את הדברים שבלי זה - זו לא ארוחה ישראלית טיפוסית והוספנו קצת נגיעות מקוריות.



עלי בייבי/ סלט חומוס טחינה


סלט מבושל פיקנטי מדהים


עגבניות שרי בתוספת שקדים


קרוב/ קישואים ברוטב השיף


טבאולה/ הכבד המדובר



לא זוכרת/בלתי מוגדר חחחח



אנטיפסטי





במנה הראשונה היה מבחר בין 2 סוגי דגים ורולדת בשר









במנה העיקרית טעמנו פרגיות/ אסדו מדהים/ סטייק מעדן/ בשר בקר.. הכל בתוספות לפי בחירה פטטוס/ירקות/אורז וכו...








לילדים החלטנו ללכת על מנת אמבורגר בלחנמיה עם ציפס. מיותר לציין שילד שהעדיף משהו אחר :קיבל.


פלטת הקינוחים









 מנות קבלת פנים וסיום האירוע... ברשומה האחרונה - על האירוע עצמו.

לאחר מכן, ישבנו עם המעצבת. רציתי כמובן עיצוב ירוק בקבוק אבל לא היה. די הציק לי שבגן הזה אין אופציות למעצבים נוספים. יש מבחר עצום של אפשרויות אבל משומה בסופו של דבר לא קיבלתי את האפקט שרציתי. המפיות היו יותר ירוק לימון מירוק כהה. לא שלא ראיתי זאת בטרם, פשוט בחושך ועם לאדים מהבהבים זה פשוט לא היה זה. אפשר לראות שהיה קצת חיוור ואפילו חיוור מדי. 


 נ.ב: סתם בחנו את הצבע של המפיות לאירוע אחר... כמו למשל בת מצווה surprise

בחרתי נרות בצבע ירוק בשילוב עם קערות מים בהן צפים פרחים באותו צבע. בתצוגה זה היה יפה, אבל בפועל קשה לי להגיד שהתלהבתי מהתוצאה. בעניי היה תפל . בוא נגיד שהכחול לבן מהבר מצווה הקודם היה הרבה יותר חיי.







בנוסף באופן עצמאי הזמנתי בלוני הליום שיציינו את הגיל : 13.
בפועל ברגע האחרון – לא הצלחנו לנפתח את הבלונים. ז"א כן הצלחנו אבל מכוון שהבלונים לא היו גדולים במיוחד ההליום לא הצליח לגרום להם להרקיע שחקים.
blush



כמו כן – מכוון שהיו המון ילדים, רציתי לעשות פינת ממתקים. הלכתי עם בעלי לסיטונאי ממתקים וקניתי מלא דברים בצבע ירוק. האופציות גדולות אבל היינו גם צריכים לדאוג שהממתקים יהיו כשרים.
באולם – החליטו לפנק אותנו בנוסף בעמדת מפל שוקולד – תוספת מתנה – ועל כך המון תודות
גם לקחו על עצמם לפזר פה ושם ת' סלסילות ממתקים. ראיתי את זה אחרת בעניים... אבל גם טוב. היה חשוב לי שלא יהיו שיפודי ממתקים. אני לא אוהבת לראות את כל הילדים רצים עם הדבר המסוכן הזה ביד... אז מונח על השולחן היה חשוב לי מאד.







ואל תפספו את הרשומה הבאה והאחרונה בסאגת מבצע בר מצווה....


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

איטליה כן מחכה לי

כבר תקופה מה שאני לא מצליחה לכתוב. הכל נקטע פתאום כשחשבתי שאני עושה סבוב פני לחיים שלי, לקוחת אותם לידיים ולכיוון אחר לחלוטין. לכיו...

אולי יעניין אתכם גם