מבצע בר מצווה 13 – האירוע עצמו



באותו יום – התמזל מזלנו ומזג האוויר היה בסדר. אומנם היה קר.
חברתי היקרה מילדות – אסטל – אלופה – הגיעה אליי לעשות לי שיפוץ כללי. תסרוקת, איפור ובעיקר המון קוטצ'ינג. רק היא מכירה את יעל האמיתית והיא מהסוג הזה של חברות נפש, שגם אם לא נפגשות/מדברות 20 שנה בגלל המרחק והשגרה... אני יודעת שחתול שחור לא יכול לעבור בנינו לא משנה מה.

לאחר מכן, אסטל גם טיפלה בשיער של הנסיכה הקסומה שלי. ושוב עברה אליי לעזור לי להתארגן ולהתלבש וכשיצאתי מהבית – היא נשארה בעצמה להסתדר לאירוע שלי.

לא היה באותו יום משהו מיוחד. כולם יודעים איך מתרחש אירוע. אבא של חבר ילדות של הקונצון, עזר לנו עם הילדים וההסעה באוטובוס. היה צריך מבוגר אחראי לטפל בפינה הזו וידענו שנוכל להיעזר בו. (איציק – שנחזיר לך רק בשמחות)

איעזר בתמונות להמחיש את השתלשלות הערב. נמנעתי מלשים תמונות בהן רואים את החברים של חתן הבר מצווה. לא יודעת. יש הורים שלא מרשים הפצת תמונות. אז מה שנותר זה תמונות של הילדים שלי.. האוכל.. הילדים שלי.. האוכל.. והילדים שלי.
מקווה שבכל זאת תיהנו :-)

קבלת הפנים נערכה בכניסה שכוסתה באוהל וחומם מראש. לאחר מכן הכניסה לאולם. 

כמה פינות בקבלה
מקסיקני
מזרחי
אסיאטי וכו..









תמונה משפחתית










הגברים בירוק


והנסיכה הקסומה גונבת את ההצגה


כמובן שלא שכחנו את פינת המשחקים





ואופה!! הכניסה







 לא - לא היו רק תופים... אבל כפי שכבר כתבתי - יש תמונות שלא יכולתי לפרסם 




סלאוו עם אמא
חולה על הילד הזה






 מתוקים









 וסלסלת הדרג'ה שנחטפו שנייה לאחר הצילום

  




 מנוחת הלוחם....
בסיום האירוע
תמונה עם אימא והסנדק





אמרנו בר מצוות
אבל לא להגזים עם השטיימל !!



ובא לגואל ציון
תודה למי שעבר את ההרפתקה הזו איתי עד תומה
עכשיו עוברת לסדרה של פוסטים עם תמונות מהטיול לאיטליה
לא לפספס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

איטליה כן מחכה לי

כבר תקופה מה שאני לא מצליחה לכתוב. הכל נקטע פתאום כשחשבתי שאני עושה סבוב פני לחיים שלי, לקוחת אותם לידיים ולכיוון אחר לחלוטין. לכיו...

אולי יעניין אתכם גם