פורים 2017


מי חשב שבפורים 2017 עדיין אחיה על קרטונים? מי? השבועות הפכו לחודשים והחודשים לכבר שנתיים... ועדיין לא התאכלסנו בדירה שרכשנו בשנת 2011. כן! כמעט 6 שנים. חיים שלמים.
אבל למה אני פותחת את הרשומה של פורים בבעיית האכלוס – אתם בטח שואלים?
לפני שנה הזמנתי לאופל תחפושת מאתר באינטרנט. הגיע.. היה קצת גדול.. אמרתי לא נורא .. לשנה הבאה. 13$ כנגד 150 ₪ בארץ. היה כדאי.

בכל אופן, בספטמבר האחרון קיבלנו מכתב מהיזם שעד ה30/09/16 אנחנו בבית החדש!! יש סוכות בבית החדש! איזה כיף! אני מהר נכנסתי לאטרף אריזות קרטונים. לאור התקופה הכנסתי את כל בגדי החורף, חנכיות, תחפושות וכמובן כלים פסח!! אני אישה מסודרת אז דאגתי למספר כל קרטון ולרשום מה יש בפנים.... בגדול.. לא פרטני. לא ברמה של חולצה ורודי פרחונית גיל 12 לים כמובן.. אלא קיץ אופל לצורך דוגמא.
עבר סוכות.... עבר חנוכה ורצתי לקנות חנוכייה... גם הקור היה קשה ופתחתי כעשרה קרטונים של בגדי חורף. עזבו פתחתי!! גם היינו צריכים לנסוע עד המחסן שם הקרטונים היו ולהחזירם הביתה. והתקרבנו לפורים והקבלן משדר תחושה של: אין אכלוס (אולי הייתי צריכה להפריד רשומות כי זה כבר הרבה על הדירה ולא על הפורים ? )

ותהרגו אותי... לא משנה איזה קרטון פתחתי... לא הייתה התחפושת שהוזמנה. כמו בלעה אותה האדמה. עברתי על כל רשימת הקרטונים.. בסוף במקום להחזיר את הקרטונים הביתה/לפתוח/לבדוק בבית.... עשיתי הכל בתוך המחסן... אבל כלום.

3 ימים לפני פורים!! רצים לקנות תחפושת לאופל. הבנים לא רצו להתחפש אז זה הקל.

הגענו לחנות... מפוצץ! תחפושות על הרצפה, אביזרים הרוסים תהו ובהו. ובנוסף השאלה ה! שאלה. למה מתחפשת ילדה בת 11... היא גדולה לנסיכות אלזה/מוהאנה/שילגיה... וקטנה לאחות סקסית/שוטרת פריחה/חיילת זולה.
חיפשנו, הסתכלנו וכלום. בסוף החלטנו ללכת על תחפושת ג'וקר נקבה. אופל מאד התלבטה . התחפושת הייתה בול כמו זו של שנה שעברה... כמעט אותה גזרה אבל במקום צבעוני מאד... שחור/לבן בלבד. היא גם לא רצתה תחפושת עם איפור על הפנים. לכן ההחלטה לא הייתה מכל הלב. השחלתי את עצמי שוב בין ההמון וחיפשתי שוב. ואז עניי קלטו את המפלצת המתוקה. למה לא חשבתי. מראה לאופל שמסכימה. אה! ברוך אשם.
- את בטוחה ? אנחנו לקוחים את זה ? לא את הג'וקר?

ובאותם רגעים אישה עוברת ואומרת: גם אני לקחתי ג'וקר... וכמובן החוות עם ישראל אני עונה לה.. שלנו של נקבה אבל אני ממשיכה להתלבט. מה את אומרת? המפלצת או הג'וקר. האישה מסתכלת ועונה: המפלצת ברור!! שילמנו.. 10 בלילה... מגיעים הביתה... פותחת למדוד... ומה רואות עניי? אין את השמלה!! OMG... איך אני מוכיחה את זה עכשיו למוכר. איך לא בדקתי. האמת שבדקתי... אבל אני כמו כל עם ישראל... בודקת אריזה ולוקחת זאת שמאחורה כי כביכול לא נפתחה .
טוב למזלי המוכר האמין לי, נגשנו להחליף את אריזה אבל בטרם עזיבת המקום בדקנו עם המוכר שהתכולה מלאה.. ומה הפלא!! הכובע היה חסר.

טוב חאלס קשקשת. הינה הרגע שכולכם חיכיתם לו ("כולכם" עאלק! .. 2 קוראים וחצי.. אבל היו זמנים טובים יותר)





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

איטליה כן מחכה לי

כבר תקופה מה שאני לא מצליחה לכתוב. הכל נקטע פתאום כשחשבתי שאני עושה סבוב פני לחיים שלי, לקוחת אותם לידיים ולכיוון אחר לחלוטין. לכיו...

אולי יעניין אתכם גם