בוטן הקטן



זה לא סוד שאופל אוהבת חיות. היא כבר שנתיים משתתפת בחוג לאילוף כלבים. בנוסף היא סוחפת אחריה כל חתולי רחוב ואפילו גרמה לנו לאמץ את גריי החתול זבל שהכירה כגור וטיפחה אותו עד לאימוץ סופי. 



הבעיה הייתה שגריי רצה לצאת החוצה ולא קיבל יפה שגזלנו ממנו את החופש וכל פעם שאפשרנו לו לצאת החוצה, נשמות טובות העלימו אותו או התעללו בו. לבסוף החלטנו להעביר אותו לבית פרטי אצל אימא שלי כך שנמשיך לראות אותו.

אישית אני מעדיפה חתולים. אני אוהבת את הגרגורים שלהם שמרגיעים אבל הילדים ביקשו כלב. אז איך מכניסים כלב הביתה, כשבקרוב (מקווה.... סיפור ארוך) עוברים לדירה חדשה, ולא רוצים כלב "מחבל" שיהרוס את הספות/משקופים/רגליים של כיסאות וכו... ובכל זאת לא מסרבים לילדים? 

החלטתי שהתשובה היא כלב "עכבר". מיניאטורי כזה. קומפקטי שלא תופס הרבה מקום, לא עושה הרבה רעש ..כן תוכנית לבקשתך. מסע החיפושים לא היה פשוט. בעמודים של כלבים בפייסבוק הביעו בכעס רב ש: כלב לא קונים.... בלה בלה.... יש מספיק שמוצאים להמתה.... בלה בלה בלה ..... ושאני תורמת ל"אינוס כלבות לרבייה" ....בלה בלה בלה. והכעיס אותי שבכלל נכנסים לשיקולים שלי. כלב הוא נשמה לאהוב ולא משנה מאיפה לוקחים אותו. ואם אני מתחברת לאחד כזה שעולה כסף אז זו בעיה שלי. הכלב הזה גם ככה כבר נולד. אז עדיף לקחת אותו ולדעת שייפול למשפחה טובה ואוהבת. 
בכל אופן, החלום שלי היה לקחת פומריאן. המחיר היה מעל להגיון בריא ולאחר בדיקה קלטתי שהטיפול בו רק ממשיך לעשות חור בארנק. אז התחלתי לחפש צ'יאוהאוה.. ומה להגיד לכם.. התאהבתי . 

לאופל היה יום הולדת 11 בסוף חודש פברואר אז התארגנתי להפתיע אותה במתנה מדהימה. לאחר יצירת קשר עם כמה מוכרים, נטרלתי כמה מהרשימה לאור היחס שלהם ל"מוצר" כלב ולמרות המרחק החלטתי שאני הולכת להיפגש עם מורן בית גידול ליד עפולה. כן ממש רחוק מביתי אבל התרשמתי שהוא לא ממהר למכור שגם אם יישאר אצלו זה בסדר .. הוא פשוט אוהב כלבים. 


פוסחת על קטע הבחירה כי היו כמה אופציות אצלו אבל לבסוף סגרנו על גור קטן וחמוד וכו... וכו... עדכנתי אותו שהיום הולדת עוד כשבועיים ונבוא שוב לאסוף את הכלב. אבל היה קשה להמתין....לא יודעת מי היה יותר חסר סבלנות.. אני או הילדים .  יום א' (ז"א יומיים אחרי הבחירה) בעלי נסע לאחר העבודה לאסוף אותו. ומכוון שלא היה ניתן להסתיר אותו שבועיים.. מסרנו לאופל טרם זמנו – את המתנה שלה:










יומן יום 1 של בוטן
בלילה הראשון בוטן החליט שהוא מעדיף להישאר בתוך הסוודר של הבן שלי לישון בו כל הלילה. תענוג של תינוק  לא בכה בכלל .... לילה שקט.
בבוקר התארגנו לעבודה. הוא לאט לאט נפתח לאנשים שבבית. עקב אחרינו בזהירות:  2 צעדים קדימה צעד אחד אחורה... שמע את הקולות והגיב אליהם במבט הורס מנענע את ראשו מימין לשמואל.
השארנו לו מים אוכל סגרנו את כל החדרים ונפרדנו בליטוף.
אני מאמינה שבמהלך היום הוא טייל לו והכיר את הסביבה, בחר לו פינה לעשות צרכים.. וזה היה ברור לי .
בשעה אחד הבן שלי חזר מבית הספר. בוטן שמח לקראתו וזה הרגע שהכרנו לו גם את הפינה הירוקה למטה







המשך היום בוטן שיחק עם הילדים... עדיין בזהירות  ..
הלילה השני היה קצת יותר קשה בהתחלה. הוא בכה ומאד רצה לעלות למיטה. לא שיש לי בעיה עם זה. בהמשך כן. אבל כרגע הוא כל כך קטן שפחדתי שייפול או ימחץ אז התעקשתי שישן בסוודר של הבן ובמיטה שהכנו עבורו. בכה בערך חצי שעה ונרגע... ושוב ישן לילה שלם
מותק של כלב



יומן שבוע ראשון עם בוטן
כפי שציפיתי בוטן כלב מדהים. על היום השני התחיל לשחק איתנו. למרות שהוא היה מיועד לבת שלי ליום הולדת בוטן התחבר תחילה לבן האמצעי שלי. הוא הלך אחריו בכל הבית חיפש אותו כשנעלם לו ובכה לעלות איתו למיטה.  בקיצור תקרית דיפלומטית ביחס לבת שלי.


הסברתי לה שזה לא נורא ושעם הזמן הוא יבין מי מטפל בו ולמי להתחבר ובאמת אחרי יומיים הבת שלי גרמה לו להתחבר אליה והתחילה את מסע החינוך צרכים וכו..
בוטן עדיין לא עושה בחוץ ועדיין לא מסכים ללכת עם רצועה. הוא פשוט שוכב ולא זז.
לאומת זאת השבוע הכרנו לו את בון התוכון .


בהמשך הוא יפגוש את שאר חיות הבית 😃




היום פגישה אצל הווטרינר לחיסון השלישי.
מסכן קטן






יומן שבוע 2 עם בוטן
אז בוטן התחיל את השבוע בביקור אצל הווטרינר לחיסון שלישי. שירי הווטרינרית הייתה מדהימה, לא הכניסה אותו לחדר הטיפולים שלא יכנס ללחץ, ליטפה אותו, פתחה לו קופסא אוכל רטוב ובזמן שהבת שלי ביד אחת נותנת לו לאכול הוטרינרית תפסה את העור ודקרה. היא סיימה הוא אפילו לא קלט מה קרה .. ממשיך לאכול רגיל.



גם הכרנו לו את פפט, הפינצ'רית שאחותי הצילה מהמתה לפני יותר מ-10 שנים.
בוטן גבר קטן (פצפון לידה) נעמד על רגליו כשראה אותה נכנסת לבית. הפגין בעלות על המקום ונבח עליה. כשהבין שהיא לא איום (בכלל אבל.. אין יותר מתוקה מפפט) הוא ניגש אליה והתחיל את שלב ההיכרות  המסורתית בין כלבים : ניחוח טוסיק
!! 
 
שבועיים עברו ובוטן עדיין לא מחונך צרכים בחוץ. אומנם הוא מקפיד לעשות על העיתון אבל עדיין לא עושה כלום כשיוצאים. החלטנו לנסות לשים את עיתון על הרצפה בחוץ ובפעם הראשונה זה עבד. ראה את העיתון ועשה אבל זהו.
לא נשברים.
בוטן אוהב לשחק וזה תענוג. למרות שקנינו לו צעצועים הוא בחר לו גליל נייר טואלט..  


או חוטף מראשה של אופל את הקשת הפרחונית ובורח איתה
חמוד כזה

 ...



...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

איטליה כן מחכה לי

כבר תקופה מה שאני לא מצליחה לכתוב. הכל נקטע פתאום כשחשבתי שאני עושה סבוב פני לחיים שלי, לקוחת אותם לידיים ולכיוון אחר לחלוטין. לכיו...

אולי יעניין אתכם גם