פרוייקט בת מצווש – 1 – הקדמה





מי היה מאמין שזה הגיע כה מהר. האמת שהתאריך כבר עבר אבל לבת מצווה של אופל המדהימה שלי, משומה הייתי פחות לחוצה. אולי בגלל שאחרי 2 ההפקות שארגנתי לבר מצוות של הבנים הגדולים שלי, שנכלל בזמנו גם סיור בכותל, גם עליה לתורה באמצע השבוע, גם שבת חתן וגם אירוע ערב... אירוע ערב בלבד לבת מצווש זה קטן עליי.
לבר מצווה של ליאל – הבכור היו 27 פוסטים
לבר מצווה של אוראל – היו 13 פוסטים. כבר אז היו פחות חיפושים, פחות שאלות. ידעתי מה אני רוצה ולא רוצה וכו'..
לבת מצווה של אופל, כמו שכבר כתבתי, זה יותר פשוט. יש פחות טקסים. רק אירוע ערב וזהו...
אבל מכוון שאני נהנת מהכתיבה ומהתכנון, יהיה חבל לגמור את ה"פרוייקט" הזה בפוסט אחד בלבד. אז מתחילים!

קודם כל תאריך האירוע. אופל נולדה 27/02/06 יוצא לה לפי התאריך עברי/לועזי תאריך בת מצווה 14.02.18 יום האהבה. כל כך מתאים לה. ילדה מלאת אהבה. אבל החלטתי שאני דוחה את הבת מצווה לתקופה שמזג האוויר פחות מתעתע . 
הבר מצווה של ליאל הבכור נפל בשיא חודש אוגוסט. חם מאד. הבר מצווה של אוראל נפל תחילת ינואר... האורחים קפאו מקור .. אז לבת מצווה של אופל, דחיתי את זה לחודש מאי.


האולם: אם הייתי יכולה לעשות באותו מקום שעשיתי את הבר מצוות של הבנים.. ולא היה אכפת לי שהיו אומרים לי : מה עוד פעם "קאסה דל סול"? מה עשית מנוי אצלם... הייתי עושה בקאסה.. האוכל היה מדהים, המקום עם החצר בחוץ – מקסים וכמעט הכל מאורגן על ידי האולם, בלי כאב ראש וכו'... אבל לצערי המקום נסגר. החלטנו לעשות באולם קרוב לבית:  event המשלב קבלת פנים בחצר גדולה ואז לאחר מכן אירוע בתוך אולם סגור. עדיין לא נסגר תאריך לטעימות וגם על זה יבוא פוסט בנפרד עם תמונות עסיסיות.





הצלם: לא מחליפים סוס מנצח. וגם כאן. הייתי מרוצה מהצלם שלקחנו לבר מצוות של הבנים... אז פעם שלישית גלידה ונשארנו עם "רפי'ס" הצלם.

הדי ג'י: בבר מצווה של ליאל – היה לי די ג'י טוב אבל לא יודע לדבר, להזמין את הקהל או אפילו להציג אותנו בעת כניסת חתן הבר מצווה. לבר מצווה של אוראל , היה לנו די ג'י על הפנים שאלוקים יודע מאיפה הביא את השירים ששם באותו ערב, למרות הרשימה שהכנתי לו מראש.
לבת מצווה, החלטתי שאני לוקחת די ג'י שראיתי באירוע אחר ועשה עבודה טובה, ובנוסף אמסור לו רשימה מדויק של השירים שישים לכל הערב. אין כאן מקום בכלל להפתעות.

הבגדים איפור ותסרוקות: פוסט בנפרד.

עיצוב אירוע : עדיין מתלבטת

משחקים לילדים : עדיין מתלבטת

פינת ממתקים ומזכרות לאורחים : עדיין מתלבטת

הזמנות: פוסט בנפרד.

הבוק : רשימה מרהיבה בנפרד שאסור לפספס אבל רק "ארמוז" שהזמנו בוק אצל "ליאן מונין" וזה אמור להגיד הכל!!

דרשה : עדיין מתלבטת כולל האם הקלטה שלנו, של הילדה.. או אם בכלל.

כניסה של כלת השמחה: פוסט בנפרד

זהו בערך. חושבת שלא שכחתי כלום. ואם כן זה יחזור לי עד האירוע 😊

אז תמשיכו לעקוב ואל תהססו להגיב.





6 תגובות:

  1. שיהיה במזל טוב והמון בהצלחה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לך. לא נשאר לי הרבה זמן להכנות. אבל התקדמתי יפה
      יום טוב
      יעל

      מחק
  2. בהצלחה ובמזל טוב!
    וגם חג שמח :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מוטי
      בת מצווה זה הרבה פחות קשה מבר מצווה
      וזהו.. אחר כך סגרנו ת' בסטה :-)
      יעל

      מחק
  3. איך שהזמן רץ מזל טוב ובהצלחה חג פסח שמח

    השבמחק
    תשובות
    1. היי מירים
      מצטערת שעונה רק עכשיו
      תודה על איחולי החג.
      הזמן בהחלט רץ מאד מהר. אבל בעניי עדיין התינוקת שלי חחחח
      יום מקסים
      יעל

      מחק

איטליה כן מחכה לי

כבר תקופה מה שאני לא מצליחה לכתוב. הכל נקטע פתאום כשחשבתי שאני עושה סבוב פני לחיים שלי, לקוחת אותם לידיים ולכיוון אחר לחלוטין. לכיו...

אולי יעניין אתכם גם