פרוייקט בת מצווש – 3 – הבוק


יש עניין גדול סביב הבוק של בנות המצווה. כולם רוצות להצטלם כמו דוגמניות, כוכבת ליום אחד ובצפייה של התוצאה הסופית, ההתרגשות לחלוק עם החברות בנות אותו גיל את התמונות.

כחובבת צילום, כולם המליצו לי לצלם בעצמי את התמונות לבוק של אופל. את מסוגלת אמרו לי. את מצלמת מדהים.
מצלמת מדהים למי שלא מבין בצילום ... זה נכון. לא מצלמת מדהים לקחת על עצמי כזה תיק. אז אומנם כשהיינו באיטליה צילמתי תמונות נוף של אופל.. תמונות משגעות בעניי... אבל האישו לא היה אופל אלא כל האווירה מסביב.
וכחובבת צילום כאמור, עקבתי במשך תקופה ארוכה בצלמים אחרים אם בפייסבוק ואם באינסטגרם והיה קשה להתעלם מעבודות והפקות מיוחדות של הצלמת ליאן מונין.
ליאן הפיקה צילמה ופרסמה צילומים שהזכירו לילדה הקטנה שנשארה בלב שלי סיפורי אגדות, פיאות ולבבות.

במשך 3-4 שנים היה לי ברור שביום מין הימין, כשיגיע הרגע הזה שצריכה לעשות בוק בת מצווש לאופל... אבחר רק בליאן. נכון שליאן מצלמת גם בוקים רגילים בהם הילדה בוחרת בגדים מהמלתחה שלה.. מגיעה עם אביזרים משלה אבל חשבתי לעצמי אם זה לצלם את אופלי שלי בבגדי יום יום גופיית בטן ומכנס קצרצר .... אני יכולה לעשות זאת כל יום.
אני בעיקר התחברתי לעובדה שבוק הבת מצווש מצולם בתקופה שהילדה הקטנה הופכת לנערה שמתנתקת מעולם האגדות. ומה נכון יותר מלהתנתק עם ספר אגדות מורכב מתמונות של עצמך 😊

וכשהרגע הגיע. יצרתי קשר לתאום יום צילום. הכל מתוקתק אצל ליאן. היא שולחת מייל חוזר עם קטלוג הפקות, הסבר מה ניתן לבחור, איך בוחרים, באיזה מחיר וכו...
למרות זאת... קשה הבנה של אמא מתלהבת... אין כמו יצירת קשר בעל פה והתקשרתי לקבל פרטים נוספים.

קבענו תאריך, החלטנו איזה הפקה אנחנו רוצים מתוך שלל אפשרויות, ולקחתי יום חופש מהעבודה.
התלהבות כאמור, הגענו כשעה מוקדם מדי מהשעה שקבענו. המתנו בבית קפה ואז נפגשנו בסטודיו של ליאן. שם התחלנו תהליך של איפור,





תמונות מהנייד אז לא הכי איכותי



 בחירת המידות של הבגדים ואביזרים קטנים ונסענו כחצי שעה לתוך היער.

כי בתוך היער פוגשים...
פרחים.....










 כיפה אדומה.....והזאב





















 מלאכים.....









בדרך חזרה עצרנו ליד הנהר וגם פגשנו נימפת הים מהממת....







אני מעלה כאן רק מספר בודד של תמונות אבל ליאן צילמה כ500 תמונות. אחת יותר מרהיבה מהשנייה.... הכישרון של ליאן + הדוגמנית המדהימה שלי יצרו בוק מרהיב עוצר נשימה.
  
תהליך בחירת התמונות לאלבום היה קשה במיוחד. הניפוי לא פשוט אבל אין ברירה. כל עוד בסוף מקבלים את כל התמונות זה העיקר. 
מס' ימים לפני הבת מצווה אספנו את האלבום. אני מודה שהייתי מאד בלחץ שזה לא יגיע בזמן אבל ב"ה הכל היה בסדר בסוף. ואוו !! העיצוב מרהיב , כל תמונה עוצבה ומוקמה במחשבה רבה עם אלמנטים עדינים ורומנטיים מסביב. בתוך האריזה הייתה גם מתנה  קטנה מליאן לאופל.... כמה אביזרי איפור עדינים המותאמים לגילה 💝 ששמחו אותה מאד.



לסיום אני מוסיפה כמה תמונות שצולמו רק על מנת להמחיש את החוויה שלנו באותו יום






הצילומים היו בחודש 03/18. המים היו קפואים. ובסיום ה"סשיון" מהר עטפנו את בת הים שלא תתקר.


אז אם אהבתם – יש את כל הפרטים בתוך הפוסט ליצירת קשר עם ליאן הכה מוכשרת.




אני מנצלת את הפוסט הזה לעלות תמונות שאני צילמתי. כאמור כחובבת צילום לא יכולתי להתאפק מלצלם מהצד את אופל - למרות הבקשה המפורשת של ליאן לא לצלם - ועל כך ליאן אני מתנצלת...  אבל זה היה יותר חזק ממני.
 

תמונות מאחורי הקלעים












זהו.... היה מעולה.. ויש טעם של עודדדדדד 👌👏👏








4 תגובות:

  1. התמונות ממש מקסימות. גם הדוגמנית :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. הדוגמנית החליטה שכבר לא רוצה לפרוץ לעולם הזה.
      הבינו לאחר ניסיון מכור מראש באודישיון שעשתה - שזה לא בשבילה
      יום מקסים
      יעל

      מחק
  2. מזל טוב ילדה יפה כמו אופול בכל תמונה היא מהממת ולא חשוב מי מצלם
    חג שבועות שמח

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מרים
      לא יודעת איך התגובה שלך התפספסה לי חחח
      ילדה טובה
      ממש
      יום מקסים
      יעל

      מחק

איטליה כן מחכה לי

כבר תקופה מה שאני לא מצליחה לכתוב. הכל נקטע פתאום כשחשבתי שאני עושה סבוב פני לחיים שלי, לקוחת אותם לידיים ולכיוון אחר לחלוטין. לכיו...

אולי יעניין אתכם גם