פרויקט בת מצווש – 4 – מרכזי שולחן







לרוב מרכזי שולחן הם לא משהו ששמים לב אליו בעת האירוע. אבל אם השולחן לא מקושט אז מיד שמים לב משומה. לכן היה לי חשוב שיהיה משהו יפה במרכז השולחן, משהו שהתאים לעיצוב שבחרתי לאירוע הזה. קן אחיד כמו שאר האירועים שעשיתי – למי שעוקב אחרי הבלוג שלי בעשור האחרון. 


בהתחלה לא ידעתי על איזה סגנון ללכת. האם אולם מלא בלונים בצבעים המתאימים לעיצוב המנחה אותי מהתחלה. האמת שמאד רציתי לצאת מהשגרה ולעצב מרכזי שולחן בסגנון בלונים גדולים שבתוכם הוכנו פייטים צבעוניים זהב/צבע העיצוב אבל האולם סירב להכניס פייטים או כל סוג של קונפטי גם אם הוחדרו לתוך הבלון. 


לבר מצווה של הבנים היו לי מרכזי שולחן בסגנון "נר צף" ולא הייתי סגורה על פרחים שהזכירו לי יותר אירוע חתונה.

כשהתחלתי לחפש מישהו שמעצב מרכזי שולחן נדהמתי לגלות ש"מתחת לסכום 7500 ₪ לא כדאי לי לבוא". אל תבוא... כל הסיסמאות להגשים לך חלום בתקציב שמתאים לך?? פשוט בושה. ואז קפץ לי הדף של אווה פרחים. נכנסתי לבדוק את היצירות שלה שדווקא לא רמזו על עיצוב מרכזי שולחן לאירוע אלא יותר ליצירה וסדנאות עיצוב בפרחים וכו... החלטתי שאני שולחת לה בכל זאת הודעה ושואלת אם יש אופציה לעיצוב מרכזי שולחן. החיבור היה מיידי. מצאתי בחורה שפשוט כיף לעבוד איתה, ללא דרישות, שנתרמה כמעט לכל שיגעון שלי. (ואתם מכירים אותי כמה אני תמיד מחפשת את הלא שגרתי). שלחתי לה את התמונה של ההזמנה והסברתי לה שאני רוצה מרכזי שולחן המזכירים את הכתר שעל הראש של אופל. אווה מיד קלטה את הראש שלי ושלחה לי הצעת מחיר. הכל נעשה דרך וואטסאפ, בלי לרוץ בלי לבדוק – בחרנו את האגרטל .. לא גדול מדי ושקוף. ביקשתי עם אפשר עיצוב בפרחים לא אמיתיים... הלכה לבדוק אצל הספק שלה את הפרחים הכי יפים שאף אחד לא ניחש שהם פרחי משי, ביקשתי אם יש אפשרות להשכרה במקום רכישה.



 הרי מה יש לי לעשות אחר כך עם 16 אגרטלים פרחוניים מלכותיים – גם לזה הסכימה. שלחה לי אב טיפוס, רציתי להוסיף קצת נוצות פתוחות מאד אבל בסוף לא יצא לפועל בגלל חוסר מלאי בזמן ההזמנה.  

לאחר אישורי,  התקדמה עם הכמות שהייתי צריכה.  לא החתימה אותי על כלום, לא ביקשה מקדמה ורק ביום של האירוע קיבלה ממני תשלום. 






ביום האירוע, הגיע עד האולם, פרקה את האגרטלים ומיקמה אותם על השולחנות, צילמה לי, ואז הגיעה אליי הביתה. רק אז פגשתי אותה לראשונה, גילינו שיש לנו הרבה במשותף.... והיה לי ברור שאני אפרסם פוסט מפרגן וממליץ מאד על שירותיה.

- הכנתי מתנה לאופל. צמיד שתוכל לשים בערב.
הוציאה קופסה קטנה - עם בפנים מחווה קטנה עבור אופל שקישר בין השמלה הלבנה של אופל לבן הבגד ששאר המשפחה ילבשו.




אז אווה – היה לי העונג. בטוחה שעוד נפגש כי יש לנו הרבה במשותף.







!! נכון משגע
המשך כאן 









תגובה 1:

איטליה כן מחכה לי

כבר תקופה מה שאני לא מצליחה לכתוב. הכל נקטע פתאום כשחשבתי שאני עושה סבוב פני לחיים שלי, לקוחת אותם לידיים ולכיוון אחר לחלוטין. לכיו...

אולי יעניין אתכם גם