פרוייקט בת מצווש – 5 – בחירת הבגדים


מי שזוכר, מי שעקב ומי שמכיר אותי מזמן, ראה שלאירועים הקודמים, הקפדתי על צבע אחיד לכל בני המשפחה הגרעינית. לבכור בחרנו כחול. וכל הבגדים העיצוב והמזכרות היו בגוון הזה. כנ"ל לבר מצווה של הבן האמצעי אבל הפעם בירוק. הבחירה הייתי ברורה מבחינתי מכוון שמאז ומתמיד, מגיל יונקות הלבשתי את הבנים בבגדים זהים אבל בצבעים כחול או ירוק. כחול לליאל בגלל העניים הכחולות שלו. ירוק לאוראל בגלל העניים הירוקות שלו!
אז מה עושים לאופל המדהימה שלי. לא רואה את עצמי מלבישה את כל המשפחה בלילך או בורוד!! 
חשבתי על אדום.. אבל כבד גם לי וגם לבנים. אז החלטתי ללכת על בורגנדי. מי שלא מכיר את הצבע הזה... עוזרת לכם. לא! זה לא בורדו!! זה צבע יין אדום! יש הבדל. יותר קלאס ופחות מבגר. בנוסף לצבע, הייתה לי התלבטות האם להלביש את מלכת הערב באותו צבע כמו כולנו או שהיא "כלת" הערב ותלבש לבן. אז לפניכם 2 האופציות ואשמח לדעת מה דעתכם (למרות שאנחנו כבר אחרי הבת מצווה).


אז כבר הספקתם לראות את ההזמנה ולמה היה לי חשוב לבחור תמונה בה אופל לובשת צבע אדום. וזה פשוט מתאים לה בטירוף. למרות שבאירוע היא תלבש כמו כל "כלת הערב" בגד לבן.
זו הייתה התלבטות ארוכה כי רציתי שהיא תלבש בגד בצבע אחיד לשלנו. גם חשבתי שאולי את אותה שמלה שהזמנתי לה בלבן אזמין גם בצבע אדום יין... אבל אז חשבתי שלהחליף בגד באמצע הערב כשהיא מאופרת ומסורקת עם כתר.. מסורבל טיפה.

גם הפעם הניסיון של הבר מצוות שקדמו לאירוע הזה עזר לי מאד להחליט איפה אני קונה את הבגדים. יש דברים שניתן לחסוך בהם . אז תתפלאו אבל את כל הבגדים הזמנו מאליאקספרס.... הכללללל!
השמלות, הנעליים, התכשיטים והכתר... וגם החולצות והעניבות של הגברים. יוצא דופן אחד בכל זאת. המכנס של הבנים. מכוון שלכל אחד מבנה גוף ארוך/רזה/אחר... מכנסיים מחזרנו מהאירוע הקודם או קנינו בחנות רגילה מאד במבצע סוף העונה.

אז הינה לפניכם את הבגדים:
החולצות לגברים




העניבות:


הכתר לאופל ואביזרי שיער לי.


הנעליים לנסיכה:

השמלה של הנסיכה:



למרות שהשמלה של אופל הגיעה זהה לתמונה – החלטתי שהיא קצת חיוורת מדי (כן למרות כל החרוזים בחלק העליון) ונסעתי לנחלת בנימין – חיפשתי בד טול מנצנץ יוקרתי – והוספתי לה שכבה נוספת לנפח ולזוהר – בחצאית.

והשמלה שלי:
הדוגמא שראיתי הייתה בצבע כחול כהה והיה לי קצת קשה לדמיין אותה בראש . לקחתי גם סיכון גדול מאד אז הזמנתי חצי שנה מראש וזאת לאור הניסיון של השמלה שהזמנתי לבר מצווה של הבכור.
ביקשתי כמה שינויים – כמו למשל הצבע כמובן ושהגב לא יהיה שקוף.




את התוצאה הסופית כמובן תיראו ברשומה נפרדת, אז תמשיכו לעקוב: יהיה מעניין








4 תגובות:

  1. בהחלט מעניין....אין ספק שהשקעת הרבה מחשבה.
    אני לא הייתי מלביש כלת בת מצווה בשמלה לבנה. אבל גם לא נותן לה נעלי עקב... זה אני :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. היי מוטי
      כפי שכתבתי התלבטנו אם להלביש אותה בלבן בכפי ראית. אבל כשאני רואה את התמונות המשפחתיות אני שמחה שבסוף בחרנו בצבע הזה. באדום יין היא פשוט הייתה נעלמת.
      ולגבי העקבים. זו תמונת "המחשה" בפועל את אותו נעל ניתן היה להזמין בעקב של 2סנט. 3 - 5 - 7 ...
      בחרנו בנמוך ביותר. מה שבתמונה זה 5.

      יום מקסים
      יעל

      מחק
  2. אין עליך על ההשקעה כל הכבוד

    השבמחק
    תשובות
    1. היי מרים
      תודה.
      זהו אירוע אחרון שאני מארגנת. אני מתארת שלחתונות שלהם הם בכלל לא יספרו אותי חחחחח

      כתבתי את הרשומה שאנשים יבינו שאפשר להיראות מיליון דולר עם בגדים שלכל המשפחה לא עלו יותר מ1000 ש"ח.
      לצערי אני קצת שוברת את השוק הישראלי אבל המדינה אשמה עם כל המיסים שלה

      יום נהדר לך
      יעל

      מחק

איטליה כן מחכה לי

כבר תקופה מה שאני לא מצליחה לכתוב. הכל נקטע פתאום כשחשבתי שאני עושה סבוב פני לחיים שלי, לקוחת אותם לידיים ולכיוון אחר לחלוטין. לכיו...

אולי יעניין אתכם גם