פרוייקט בת מצווש – 6 – אטרקציות ואביזרים



יש אירועים שכשמגיעים אלהם – מה שאתה רואה זה מה שאתה מקבל. לא השקיעו בתפאורה, במפות, בסידור שולחן, אין כלוםםםם. אני לא שופטת. כל אחד בהתאם ליכולות שלו ובעיקר לטעם שלו.
אני שונה. אצלי הכל צריך להיות מדויק, לא בהכרח לטעם כולם ברור, אבל לפחות אני יודעת שלא גרמתי לאורחים שלי לבוא סתם לשבת על כיסא לציון משהו שהם לא יזכרו בכלל.

אצלי – מי שמגיע לאירוע זוכר. ואני לא עושה את זה ל"שופוני". קודם כל אני עושה את זה בשבילי. זה מה שאני אוהבת. זה הסטנדרט שלי. 

לחתונה בריטית ממלכתית יש סטנדרט של חתונה בריטית ממלכתית. לבת מצווה מבית משפחת כהן יש סטנדרט של בת מצווה בית משפחה כהן 😊

אז מה התוספות שהיו לנו? על סידרו הפרחים בהתאמה עם הבגדים ועיצוב השולחנות כבר סיפרתי. אבל הייתי צריכה גם לדאוג לאורחים שלי.

זוהרים כמובן. בכמויות ובשפע דגמים וחידושים. את רובם הזמנתי (שוב) מאלי אקספרס. צמידים זוהרים, וקובעים מנצנצים, ושרשראות צבעוניות ועניבות מהבהבות. לא הסטנדרטיות מפלסטיק קשיח .. משהו מגניב מבד עם אור בפנים.










לזה ניסיתי להוסיף טרנד חדש: פולמון

פולמון זה משהו מגניב של שילוב קעקוע גוף בצבעים זוהרים ואביזרים זוהרים – מאור לד אולטרה שמקפיץ את הערב . חיפשתי באינטרנט כמה חברות שמתעסקות בזה. לכל אחד שפע חבילות ואופציות. החלטתי שאני הולכת על שילוב של 2 מאפרות (בעיקר ל60 ילדים) כולל האביזרים הזוהרים (תוספת נחמדה למה שכבר קניתי). התמונות שמפרסמים בעמודים מאד יפות... הזהירו אותי לא לקחת סתם חברה כי הציורים לא באמת מה שמקבלים בסוף . 

- תקשיבי אני שולח לך מאפרות תותחיות. מקצועיות. קחי 2 כי לכמות כזו של ילדים צריך להספיק לאפר.
- בסדר סבבה.







נכון שהציורים יפים? נכון.... חכו חכו למה שהיה בפועל  (לא יהיה כאן ספוילר)


אני גם הוספתי לחבילה מפעילה. אמרתי לעצמי עם 60 ילדים שהם שליש ממס' האורחים (שלי לא זז מהכיסא מכל מיקרה ועוד שליש שעושה שמח) אני חייבת מישהי שתמקד אותם על רחבת הריקודים. חייבת לציין שלאורך השנה הבת שלי הלכה להרבה בת מצווש. ובבוקר בווטסאפ הקבוצתי קמו טענו שהילדים השתוללו. יש אפילו אחת האימהות שממש כעסה כי ילד אחד דרך על הרגל של הסבתא.... או וווו.... אם את לא מסוגלת להבין שילדים הם אלה שעשו לך את השמח על הרחבה ולא הסבתא אז את בבעיה... רציתי לענות לה. 

החלטתי לא לריב עם האימא (בכל זאת עוד 6 שנים ביחד) וללמוד מזה לאירוע שלי.

בנוסף לכל התענוג הזה – הוספתי גם לחבילה קיר צילום.

קיר צילום זהו קיר מעוצב לפי בחירת בעל האירוע והאורחים מצטלמים ברקע הקיר . מוסיף לעיצוב.

יש כל מיני אופציות. פרחוני, עם שם בעל האירוע וכו '..
אני ביקשתי דשא עם נגיעות ורדים אדומים כהה...
אין בעיה .. סגרנו מחיר תאריך ושעה. (מה שקרה בפועל בפוסט של האירוע עצמו כי זה ארוך)



ואם עשינו משהו לילדים – חשבנו גם על משהו לבוגרים יותר : כנריות
חיפשתי באינטרנט, התלבטתי איזה כלי נגינה לבחור: כינור / חלילית / טרומבון וכו... ולא רציתי משהו כבד מדי או צורם מדי אז הלכתי על 2 כנריות לבד. גם כאן התקשרתי לכמה חברות וגם כאן הזהירו אותי מחובבנים או מכאלה שהכל מוקלט מראש וסתם עושים תנועות של נגינה ופלייבק.

סגרנו עם חברת בין המיתרים. ממליצה בחום. צוות מקצועי שהשתלבו באופן עצמאי בין האורחים וברגעים הנכונים.


המגנטים: כמו ב-2 האירועים הקודמים (של הבנים) סגרנו עם אותו צלם שהגיע עם אותו צוות וכלל מגנטים ללא הבלה לכל האורחים.
באותו ערב עשיתי טעות קטנה וזו הייתה טעות עיצוב שלי בלבד. הגזמתי קצת עם האדום בורגונדי ובחרתי מסגרת למגנט בצווה הזה. מה שיצא over אדום לתמונות מסוימות במיוחד במשפחתיות שכולנו היינו באותו צבע כולל המסגרת .

פינה מתוקה:
לרוב אנשים מזמינים את הפינה המתוקה מחברות שמטפלות בזה בעצמם. כמובן שהמפל שוקולד והרכב הממתקים בצורת פרחים, שרשראות או שיפודי גומי מפתה אבל יש לי סלידה מהמקל שיפוד. לא ברור לי איך עדיין משתמשים בזה לממתקים. אז קניתי כמה כלים מפלסטיק דמוי זכוכית. קניתי ממתקים לפי הכשרות שהייתי צריכה וביקשתי מהאולם לשים לי שולחן קטן עם מפה בכניסה על מנת למקם את הפינה המתוקה. במהלך היום של האירוע הכנתי את קערות הממתקים, צילמתי את צורת ההגשה שרציתי שיניחו על השולחן ושמתי הכל בעדינות בקרטון ומסרנו שעתיים לפני האירוע לאחראי משמרת של המלצרים.








הדרשה: כפי שכתבתי בפוסט קודם. הייתי חלוקה לגבי הדרשה. לא חשבתי לנכון להציב את הילדה מול קהל כאילו היא באודישיון וצריכה להוכיח את עצמה בריקוד דביל או שירה מזייף. כולה רועדת מול קהל שמחייך לרוב מבוכה . אך בעלי התעקש על משהו שהילדה תגיד. גם כאן היינו חלוקים. מה להגיד.. מה להגיד... שוב המשפטים : תודה לאורחים תודה לסבתוש... אבל מכוון שדי החלטתי לגבי הכל בתהליך האירוע : ויתרתי 😊


אבל לא הסכמתי להגיד כלום. גם הבנים לא ממש רצו להגיד משהו. הוחלט שהילדה תקליט משהו קטן וזהו. 



כניסת כלת האירוע:
תוכנן שהיא נכנסת לבד לרקע שיר ששמעתי במקרה ביוטיוב. שיר שבעניי מעצים אבל המשפחה התנגדה. נו באמת אימא מה השיר הזה עכשיו. לא יודעת מה דעתכם. אבל לי היה ברור שזה השיר שהיא צריכה להיכנס איתו. תשמעו את המילים ותבינו. אני בכל אופן עפתי עליו.
הכותרת מרמזת הכל: שירי מימון רוצה שווה יכולה

ממליצה לשמוע עד הסוף את המילים ואת העוצמה של השיר. מבחינתי זה מחליף את הדרשה שלי לבתי היקרה.  




דאגנו שבעת העליות שיש בשיר – יהיו זיקוקים וקונפטים. יש שיחשבו "too much " אבל בעניי : משגע

תמונות להמחשה בהמשך.

אל תפספסו את המשך סקירת האירוע בפוסט כאן










תגובה 1:

  1. אין ספק שהשקעת הרבה. מקווה שהצליח לך למרות הרמזים שפיזרת פה...

    השבמחק

איטליה כן מחכה לי

כבר תקופה מה שאני לא מצליחה לכתוב. הכל נקטע פתאום כשחשבתי שאני עושה סבוב פני לחיים שלי, לקוחת אותם לידיים ולכיוון אחר לחלוטין. לכיו...

אולי יעניין אתכם גם