פרוייקט בת מצווש – 7 – איפור ותסרוקת




את הפוסט הזה אני מגדישה לחברתי היקרה אסתל. מי שעוקב אחרי הבלוג שלי כבר שמע על החברות שלי עם אסתל. מי שלא.. הינה תקציר.

את אסתל הכרתי בגיל 7 במחנה קיץ ליהודים בצרפת. בהתחלה לא הבחנו אחת בשנייה אבל ערב אחד התרכזנו כמה ילדים באחד החדרים למשחק סיאנס (אסור אסור ) עם לוח תקשור. המשחק לא נמשך יותר מחצי דקה כי פחדנו אבל מהמפגש הזה יצאה חברות. גילינו שאנחנו גרות באותו כפר נידח בפרובנס שבצרפת.  כמעט 40 שנה של חברות שהולידו עליה לארץ ביחד בגיל 13 (בלי ההורים), חברות נפש שאף פעם לא נסדקה ושמבינות אחת את השנייה ממבט קצר והשאר חיים שלמים.

אסתל היא המומחית עבורי לאפר ולסרק אותי לאירוע. או את אופל כמובן. היא יודעת את השיגעונות שלי וזורמת איתם. והכי חשוב אין מצב שתיתן לי "לצאת מידיה"  לא מתוקתקת.

סירקה אותי... איפרה אותי... והתחלתי להתלבש.

בזמן הזה, היא התחילה לטפל בנסיכת האירוע.... אופל

לאופל שיער מאד ארוך שלא פגש מגע מספריים מימיו. לא! אפילו לא קצוות. 
למה? ככה!

לא! השיער שלה לא מפוצל... לא שרוף ולא ניזוק.
איך? אהבה!

בכל אופן, החלטנו לעשות לה בייביליס, איפור  עדין ורומנטי, ולהתלבש.







בסיום "השיפוץ" הכללי, אסתל הסתכלה עליי והפצירה: 
- את רוצה להגיד לי שאת יוצאת ככה? ניראה לך? השמלה שלך שק עלייך!

- מה אני אעשה עכשיו. לקחתי אותה לתופרת שתעשה לי הצרה אבל היא טענה שאין צורך
- מה אין צורך? תסתכלי..... והיא תופסת לי את השמלה ומושכת אותה אליה בגב ואפשר להכניס עוד בין אדם ...
תורידי תורידי מייד היא מוראה לי . ותביא לי חוט ומחט!

תפסה ת' שמלה, הפכה אותה, קרעה את הבטנה, תפרה 2 פנסים פנימיים על מנת להציר את שמלה והחזירה לי אותה.
הסתכלה עליי ואמרה: עכשיו זה מידה 38 לא 44!  ואת גם לא לובשת את התכשיט המכוער הזו!!


אז אם אתם צריכים מישהי מרגיעה ותותחית ליום הכי חשוב בחייכם – אסתל היא הכתובת.. בעיקר מאזור בית שמש וסביבה אבל גם מגיעה אליכם הביתה.




אותי לא תיראו... אני עדיין עוברת שיפוץ 😉

אבל בפוסט הבא.. זה מתחיל: כל התמונות . אז אל תפספסו


4 תגובות:

  1. אין עליך פרויקט מתוקתק מא עד ת כל הכבוד מזל טוב

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מרים
      אני אוהבת כל כך הרבה דברים בתחום האומנותי שלא ידעתי במה לבחור חחח
      אזס הלכתי על הבטוח : מנהלת כספים חחחח

      מחק
  2. ואו... איזה תסרוקת מרשימה

    השבמחק
    תשובות
    1. פשוטה ...
      אבל האורך משחק כאן זה בטוח
      יום מקסים
      יעל

      מחק

איטליה כן מחכה לי

כבר תקופה מה שאני לא מצליחה לכתוב. הכל נקטע פתאום כשחשבתי שאני עושה סבוב פני לחיים שלי, לקוחת אותם לידיים ולכיוון אחר לחלוטין. לכיו...

אולי יעניין אתכם גם