פרוייקט בת מצווש – 8 – ערב האירוע





זהו – אחרי תקופה לחוצה של הכנות וריצות – הגענו סוף סוף לערב המיוחל! הבת מצווה של אופל. עבורי זה האירוע האחרון שאני מארגנת. אחר כך בע"ה כשהם יתחתנו הם יבחרו ויטפלו בזה בעצמם, אז היה לי חשוב שהאירוע הזה יהיה מוצלח במיוחד.

אז אחרי שכולם התארגנו – הגענו לאולם בסביבות השעה 18:30 על מנת לתפוס פוזות ולהצטלם.




הנסיכה ושלושת המוסקטרים




בדקתי שמה שביקשתי לגבי הפרדה לחלק מהאורחים דתיים – בוצע.... שהונח שולחן ממתקים באיזור נוח ובולט ואז קיבלנו צלצול טלפון מהחברה שהייתה אמורה לטפל בקיר צילום:
-         תשמע הוא אומר לבעלי – הרכב שלנו עם הקיר נתקע. אני מארגן מונית לבנות המאפרות והמפעילה שיגיעו לאירוע בזמן אבל לא אוכל לספק לך את הקיר צילום.
כמה התבאסתי. אבל החלטתי שזה לא כזה נורא. הנזק הוא רק בעיצוב התמונות ואפשר בהחלט לעבור אירוע יפה גם בלי זה.





קצת תמונות על האוכל... קבלת פנים.. וכו...





ומתארגנים לכניסה של אופל. היא מתחילה להילחץ. אוטוטו בוכה מרוב לחץ. אני מיד מגיעה להרגיע. איזה מזל... איזה מזל שלא ארגנו לה כניסה "רוקדים עם כוכבים" כמו שנהוג היום. היא הייתה מתעלפת !!. לפעמים אני שואלת את עצמי איך הילדה הזו שמרגישה כל כך חופשי מול מצלמה ובאודישיונים.. איך היא כל כך לחוצה לדברים הקטנים של החיים.

הכנריות נעמדו בצדדיה וניסו להרגיע אותה: את לא לבד.. אנחנו מאחרוייך
היא נרגעה ... השיר התחיל להתנגן והיא צעדה לכיוון ה"חופה" שם המתנו לה לדרשה.







בסיום הדרשה – נכנסנו לאולם והתחילה המסיבה. בזמן הזה, המאפרות היו אמורות לאפר את הילדים . אבל גיליתי שהן ישבו ליד הרחבה, מפטפטות. בהתחלה לא כל כך הפריע לי, אבל אז הבנתי שבעצם אם אני רוצה שהילדים יעשו שמח על הרחבה – הם לא יכולים להיות בו זמנית על הרחבה ובהמתנה שיאפרו אותם. ניגשתי לבנות – ואז קלטתי את הלבוש שלהם. בחיית ראבק: זה כל מה שמצאתם ללבוש. אתם מגיעים לאירוע ערב.. לא לחוף הים. הייתי מצפה ללבוש קצת יותר מכובד. (כמובן שדאגתי לשלוח למפיק תמונות להסב את תשמות ליבו)


נ:ב חשוב לי לציין שפולמון הוא שם האטרקציה (על מנת לא לפגוע בכל בעלי עסק המציעים פולמון). יש לבחון היטב לפי סגירת העסקה.


בחרתי את התמונה עם הכי פחות ילדים - בגלל איסור פרסום - אבל ניתן לראות מהתמונה הזו - את האווירה השמחה וצבעונית של האירוע. רק צער לי ש: קעקועי פולמון" כה לא קיימים!!



ניערתי אותן שיתחילו לאפר את הילדים. המפעילה מייד נכנסה לפעולה ודאגה לעשות שמח על הרחבה. לפחות דבר אחד היה טוב. ובאמת – מתוך 3 אטרקציות שהזמנתי באותה חב' הפקות : הלוח צילום, המאפרות, והמפעילה.. המפעילה הייתה הדבר הכי נכון והכי שווה. 

מי שראה את תמונות ההמחשה לאיפור בפוסט הקודם – גם יבין למה אני לא מרוצה – לאור רמת הציורים שקיבלו הילדים.


רמת קישקושי גן טרום חובה

בהפסקת האוכל הכנריות נגנו – ומודה שבגלל כמות הילדים – היה קצת קשה להנות מהן – אבל לקחתי את זה בחשבון. 



לסלוו אבא/בת בחרתי את השיר:אייל גולן ואלין גולן - תמיד בשבילך






בהתחלה בעלי רצה להוסיף לזה אפקט עשן ובלונים אדומים אבל לא הסכמתי. זה לא סלוו חתונה... לא מתאים. גם לא רציתי שהאורחים יחנקו מהעשן.

הערב בגדול התנהל מעולה. הילדים עשו שמח – הם נהנו מהאביזרים שחלקו להם וקיבלתי פידבק מההורים שהיה להם כיף. זה העיקר אבל בכל זאת היה לי קשה לקבל את זה:




כן כן.. זה מה שאתם חושבים
קקי גדול על המצח של כל הבנות
איפה הפרחים? איפה הסלסולים?



מזל שמתוק עוזר לבלוע את הגלולה


זהו.. סיימנו !


עכשיו מתפנה לפרוייקט הבא שלי. כן כן יש לי תמיד פרוייקטים בראש. חוץ מהחיים הרגילים כמובן
אל תפספסו: טיול כוכב לאגם גארדה... כל המשפחה... מלא מלא תמונות!

6 תגובות:

  1. סוף טוב הכל טוב העיקר שכולם נהינו ושוב מזל טוב שבת שלום

    השבמחק
    תשובות
    1. היי מרים
      כן כרגיל אצלי הכל מתוקתק.. יותר מדי אפילו. אבל אני אוהבת

      מאחלת לך שנה טובה ומתוקה
      יעל

      מחק
  2. יופי שהאורחים נהנו. חבל שרמת המאפרות הייתה ירודה...

    השבמחק
    תשובות
    1. היי מוטי
      כן - לקחתי חבילה קיר צילום - מאפרות ומפעילה מאותו מקום. רק המפעילה היידה מדהימה
      חבל

      שנה טוב וחתימה טובה
      יעל

      מחק
  3. מושקע ומרגש מאוד...ואיך גדלו כולם....
    אז ככה, חיפשתי אצלי בבלוג משהו והגעתי לרשומה הזו:http://www.tapuz.co.il/blogs/viewentry/1544117
    שבסופה המלצתי לקרוא רשומה בבלוג שלך...אז החלטתי להכנס ולבדוק את ההמלצה שלי ומפה לשם הגעתי גם לכאן....
    אז מזל טוב גדול לכולם. ורק להוסיף שאת אף פעם לא יודעת, אולי עוד יזדמן לך להכין חגיגה גדולה ומושקעת נוספת...
    בכל מקרה, שתמיד תחגגו!

    השבמחק
    תשובות
    1. היי
      איזה יופי לפגוש אותך גם כאן. כמה זמן עבר מאז הימים בטובים בתפוז. הרבה עזבו
      תודה על הביקור
      את צודקת לגבי never said never :-)

      אני כרגע בפרוייקט חדש של טיול לסדרת רשומות טיול בחו"ל מלא תמונות. עוד לא פרסמתי אבל זה יבוא אם זה מעניין אותך

      שנה טובה מוצלת ומתוקה
      יעל

      מחק

איטליה כן מחכה לי

כבר תקופה מה שאני לא מצליחה לכתוב. הכל נקטע פתאום כשחשבתי שאני עושה סבוב פני לחיים שלי, לקוחת אותם לידיים ולכיוון אחר לחלוטין. לכיו...

אולי יעניין אתכם גם